poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Wyniki rozdawajki Grudzień 13, 2011

Filed under: na marginesie — finkaa @ 6:03 pm

Moi Drodzy,
 
przepraszam za jednodniowe spóźnienie.
 
Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom mojej rozdawajki.
 
Spisałam Was wszystkich przed chwilą w dwóch kolumnach.
 
Jedna z nich nosiła tytuł „Obiecaj mi” i znalazło się w niej aż 57 uczestników. Moja mama wybrała numer 19 i padło na Ola123.
 
Druga kolumna zatytułowana była „Podróże małe i duże” a w nią wpisałam aż 46 uczestników. Mój tato wybrał numer 12 i padło na She.
 
Jeszcze raz bardzo dziękuję za tak liczne zainteresowanie. Myślę, że to dobry znak na przyszłość. 🙂
 
Ola i She – gratuluję. Zaraz spróbuję się z Wami skontaktować mailowo, gdyż Wydawnictwu bardzo zależy na przesłaniu upominków jeszcze przed świętami.
 
Pozdrawiam, finkaa

 

14 Responses to “Wyniki rozdawajki”

  1. She Says:

    ojej! kapitalnie! wielkie bardzo dziękuję tacie 🙂 ukłony

  2. Ola123 Says:

    O jejku!
    Ale się cieszę ^^
    Dziękuję Tobie jak i twojej mamie! hehe

    Pozdrawiam

  3. Ola123 Says:

    PS: E-mail został już do Ciebie wysłany 🙂

  4. giffins Says:

    Gratuluję dziewczynom i życzę przyjemnej lektury! 😀

  5. sardegna Says:

    Gratuluję, choć nie ukrywam, że zazrdoszczę Mana i Materny 😦

  6. Tina Says:

    Dziękuję za zabawę 🙂

  7. finkaa Says:

    Ja również Wam wszystkim jeszcze raz bardzo dziękuję. No i przede wszystkim dziękuję ZNAKowi, bo bez niego nie mielibyśmy konkursu. 🙂

  8. Dagmara Says:

    Gratuluję:)

  9. miqaisonfire Says:

    Ach, zazdroszczę zwycięzcom!


Skomentuj

