poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

KONKURS z Jackiem Getnerem 19 listopada, 2012

Filed under: na marginesie — finkaa @ 9:58 am

Witajcie!

Bardzo mi miło poinformować Was, że pan Jacek Getner oddał trzy książki „Dajcie mi jednego z was” (recenzja TUTAJ) do losowania.

Tak więc ogłaszam konkurs, który trwa do 15 grudnia. Mam nadzieję, że 16-go w niedzielę wylosuję troje szczęśliwców, a być może już w poniedziałek pan Jacek nada świąteczne paczuszki.

Reguły konkursu są bardzo proste:

1. Napisz mail na adres poduszkowietz (małpa) gmail.com (dostępny również w zakładce KONTAKT) i podaj w nim minimum jeden tytuł zbioru opowiadań Jacka Getnera. Nie zapomnij dodać swojego adresu. Będzie mi potrzebny, jeśli okażesz się szczęśliwcem.

2. Jeśli prowadzisz blog, umieść na nim podlinkowane do tego posta zdjęcie informujące o moim konkursie. 🙂

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Życzę Wam wszystkim powodzenia! 🙂

 

12 Responses to “KONKURS z Jackiem Getnerem”

  1. asymaka Says:

    chętnie wezmę udział, już wysłałam e-mail

  2. cyrysia Says:

    Odpowiedź wysłałam, teraz tylko muszę liczyć na łut szczęścia:-)
    Pozdrawiam.

  3. finkaa Says:

    @ Asymaka, ciągle nic, w spamie również. Spróbuj skopiować adres mail z zakładki KONTAKT. 🙂

  4. asymaka Says:

    ale numer, po prostu napisałam poduszkowiec nie tz na końcu

  5. miqaisonfire Says:

    Udziału w konkursie nie wezmę, bo ksiażkę mam, ale dodaję informację na bloga 🙂

  6. cyrysia Says:

    Dziś chyba wyniki. Czekam niecierpliwie:-)


Dodaj komentarz