poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stos no. 15 Kwiecień 22, 2014

Filed under: stosiki — finkaa @ 7:59 pm

Dziś tego, co Wam prezentuję nie śmiem zwać „stosikiem”. To musi być STOS, największy chyba jakim się chwaliłam do tej pory. Zbierałam go przez 11 miesięcy, więc tak na dobrą sprawę można łatwo policzyć, że przybywa mi średnio 1,18 książki na miesiąc. 🙂 Niedobrze!

 

Przejdźmy do konkretów:

 

SAMSUNG

 

Od góry:

 

– „Dziewczynka” Samantha Geimer – książka do recenzji od wydawnictwa PASCAL

– „Rozwój – jak współpracować z łaską” Monika i Marcin Gajdowie – podarek od znajomej (recenzja umieszczona we wrześniu, 2013)

– „Papierowe miasta” John Green – wstyd przyznać, nie pamiętam skąd ta książka u mnie. Miqa, jakiś konkurs u Ciebie?

– „Ciemno, prawie noc” Joanna Bator – prezent inspirowany radiową Trójką, kiedyś czytano fragmenty

– „W szpilkach od Manolo” Agnieszka Lingas-Łoniewska – na pewno jakiś konkurs, podejrzewam Miqę, lub Cyrysię…

– „W komnatach Wolf Hall” Hilary Mantel – rezultat wizyty w Matrasie

– „Niewierna” Reyes Monforte – prezent chyba gwiazdkowy

– „Ostatnia konkubina” Lesley Downer – w Matrasie przy większych zakupach dorzucano za 1 zł

– „Spróbujmy jeszcze raz” Abby Glines – do recenzji od wydawnictwa PASCAL

– ” Wszystko jest możliwe” Sophie Max, Lynn Lauber – do recenzji od Studia ASTRO

– „W Chinach jedzą księżyc” Miriam Collee – do recenzji od wydawnictwa PASCAL

– „Pan Przypadek i celebryci” Jacek Getner – do recenzji od Autora (recenzja pojawiła się w marcu, 2014)

– „I nagle wszystko się kończy” Krzysztof Bielecki – do recenzji od Autora (recenzja pojawiła się w lutym, 2014)

 

Na tę chwilę to by było na tyle, ale za kilka dni kolejny stos, bo już mam się czym chwalić. 🙂

 

 

 

 

2 Responses to “Stos no. 15”

  1. cyrysia Says:

    Ciekawe nabytki. Z twojego stosiku czytałam jedynie “W szpilkach od Manolo” oraz “Spróbujmy jeszcze raz”. Reszty nie znam, ale głównie intrygują mnie“Papierowe miasta”.

  2. miqaisonfire Says:

    Mnie chyba najbardziej z tego wspaniałego stosu ciekawi John Green 🙂


Skomentuj

