poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

wyniki konkursu z Panem Przypadkiem Maj 8, 2013

Filed under: na marginesie — finkaa @ 8:17 pm

Witajcie!

 

Miło mi ogłosić wyniki konkursu, w którym do wygrania była pierwsza z 14 części przygód detektywa Jacka Przypadka. Oczywiście, wszyscy podali poprawną odpowiedź.

 

W moim konkursie wzięło udział 21 osób. Bardzo Wam wszystkim dziękuję. Dziękuję szczególnie tym osobom, które podzieliły się informacją o tym konkursie na swoich blogach. Wielkie dzięki! 🙂

 

Tym razem moja mama podała liczbę 16, a to oznacza,  że wybrałam 16ty w kolejności zgłoszeń mail. Traf chciał, że wygrała Aneta S. z miejscowości Mrozy.

 

Droga Aneto, Twój adres właśnie powędrował do pana Jacka Getnera, który nada przesyłkę.

 

Niestety, nie mogę obdarować wszystkich Was, ale jak tylko nadarzy się, okazja zorganizuję kolejny konkurs.

 

Pozdrawiam serdecznie, finkaa

 

3 Responses to “wyniki konkursu z Panem Przypadkiem”

  1. miqaisonfire Says:

    Ja książkę czytałam i jest fajna, czekam na kolejne części 🙂
    Gratulacje dla Zwyciężczyni.

  2. finkaa Says:

    @ Cyrysiu, Miqa, dziękuję w imieniu laureatki. 🙂


Skomentuj

