poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

stosik no. 15 Maj 4, 2013

Filed under: stosiki — finkaa @ 1:22 pm

Witajcie Moi Drodzy,
 
na kilka dni przed uszczęśliwieniem kogoś książką z mojego konkursu, pochwalę Wam się czym ja wzbogaciłam się przez ostatnich kilka miesięcy:
 
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 
 

Od góry:

 

tomik wierszy „Pocztówki” Ewy Willaume-Pielka – niespodzianka od nakanapie.pl

„7 zasad sukcesu według Mistrza Chuang Yao” Maciej Stawicki – do recenzji od Studia Astro

„Various faces of almightiness” Krzysztof Bielecki – książka nagroda, od autora za przeczytanie „Rekonstrukcji” 🙂

„Kasio w miasteczku pełnym wampirów” Iwona Czarkowska – książka do recenzji od nakanapie.pl. Recenzja TUTAJ

„Pan Przypadek i trzynastka” Jacek Getner – ksiażka do recenzji od autora. Recenzja TUTAJ

„Mój najlepszy nauczyciel” Wayne W. Dyer, Lynn Lauber – do recenzji od Studia Astro. Recenzja TUTAJ

„Kwantowa więź” Gregg Braden, Lynn Lauber – do recenzji od Studia Astro

 

Tymczasem, zachęcam ciągle do powalczenia o pierwszy tom przygód Jacka Przypadka. Szczegóły TUTAJ.

 

Pozdrawiam, finkaa 🙂

 

4 Responses to “stosik no. 15”

  1. Bardzo ciekawy stosik. Jacek Przypadek mnie zainteresował, ale to może za jakiś czas ( a szczęścia w konkursach raczej nie mam ;))

  2. kasandra_85 Says:

    Ładniutki stosik. I Pan Kazio się w nim znalazł:))))

  3. cyrysia Says:

    Interesujące nabytki:-) Ja już w konkursie wzięłam udział, więc tylko czekam na wyniki:-)

  4. finkaa Says:

    @ Mol Książkowy, zawsze możesz spróbować przełamać złą passę. 🙂

    @ Kasandro, dzięki! Kazio już przeczytany. Jest naprawdę dobry. 🙂

    @ Cyrysiu, jutro wyniki. Pewnie jak zawsze, losować będzie mama. Trzymam za wszystkich kciuki! 🙂


Skomentuj

