poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Konkurs z Panem Przypadkiem Kwiecień 23, 2013

Filed under: na marginesie — finkaa @ 10:31 am

Moi Drodzy,  

 

dzięki uprzejmości Jacka Getnera, dziś, w ten szczególny dzień dla każdego miłośnika książki, ogłaszam konkurs.  

 

Do wygrania pierwsza część z cyklu „Pan Przypadek i…”.  

 

Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „Ile ukaże się książek z cyklu „Pan Przypadek i …?”  

 

Reguły, jak zawsze, banalnie proste:  

 

1. Napisz mail z odpowiedzią na adres poduszkowietz (małpa) gmail.com (dostępny również w zakładce KONTAKT). Nie zapomnij dodać swojego adresu. Będzie mi potrzebny, jeśli okażesz się szczęśliwcem.    

 

2. Jeśli prowadzisz blog, umieść na nim podlinkowane do tego posta zdjęcie informujące o moim konkursie.    

 

 

KONKURSS

 

 

3. 8 maja  wylosuję zwycięzcę, a pan Jacek prześle do niego książkę.  

 

Życzę wszystkim powodzenia i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, gdyż książka jest naprawdę bardzo dobra (recenzja TUTAJ). 🙂

 

4 Responses to “Konkurs z Panem Przypadkiem”

  1. cyrysia Says:

    A wezmę udział, co mi tam 🙂
    Pozdrawiam 🙂

  2. Faledor Says:

    Zaraz wysyłam odpowiedź, bo jestem ciekawa tej książki 🙂
    Pozdrawiam

  3. kiziamizia Says:

    I ja też wysłałam 🙂

  4. Alenda Says:

    spóźniłam się :/


Skomentuj

