poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Creative Blog Award Marzec 16, 2013

Filed under: na marginesie — finkaa @ 2:42 pm

Witajcie!

 

Jest mi niezmiernie miło poinformować Was, że Ania wyróżniła mój blog nagrodą Creative Blog Award. Aniu, raz jeszcze bardzo Ci dziękuję!

 

creative-blog-award[1]

 

Zasady przyjęcia wyróżnienia są następujące:

 

Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby od której dostało się wyróżnienie).
Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu.
Umieść wyróżnienie na pasku bocznym.
Podziękuj za wyróżnienie.
Napisz o sobie w trzech słowach.

 

Ja chciałabym wyróżnić osoby, których blogi obserwuję regularnie, i które również wpadają dość często do mnie:

 

Miqa

Cyrysia

Ania

Kasandra

Giffins

 

Trzy słowa na mój temat?

Właśnie skończyłam studia i mam nadzieję czytać nieco więcej. 🙂

 

Pozdrawiam! 🙂 🙂 🙂

 

11 Responses to “Creative Blog Award”

  1. Lenalee Says:

    Gratuluję! Nagroda w pełni zasłużona. 🙂

  2. cyrysia Says:

    Dziękuję za wyróżnienie. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz, ale tutaj napiszę o sobie w 3 słowach.
    Obecnie nie pracuje, więc zajmuje się domem i rodziną.

  3. kasandra_85 Says:

    Dzięki za wyróżnienie!! Rzadko biorę udział w blogowych zabawach, ale mogę napisać w komentarzu 3 słowa o sobie:
    lekarka, rudzielec, uparciuch:D

  4. finkaa Says:

    @ Cyrysiu, oczywiście, że się nie pogniewam. Nie ma za co dziękować. Musiałam Cię wyróżnić za Twoje wytrwałe odwiedzanie poduszkowtza.

    @ Kasandro, nie ma za co dziękować. Ja dziękuję za trzy słowa. 🙂

  5. giffins Says:

    Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję ukończenia studiów – świetna sprawa, chociaż z drugiej strony to podobno najfajniejszy okres w życiu 🙂 W każdym razie życzę spełnienia książkowych marzeń 😀

  6. anna3101 Says:

    Gratuluję i dziękuję 🙂 Nie ma to jak czytanie! Ja w tym roku mam zamiar spędzić cały urlop w Warszawie, nie robiąc nic, oprócz leżenia w łóżku i czytania w ilościach przerażających 🙂 Czego i Tobie życzę 🙂

  7. finkaa Says:

    @ Giffins, masz rację, że to świetny okres w życiu, ale kiedyś trzeba z tym skończyć i ruszyć dalej. Dziękuję za życzenia! 🙂

    @ Aniu, dziękuję! 🙂

  8. miqaisonfire Says:

    Och, ależ niezmiernie mi miło zostać wyróżnioną! Oczywiście to wyróżnienie wyląduje na moim blogu, a w zabawie też obiecuję wziąć udział 🙂
    Gratulacje ukończenia studiów :D!!

  9. Patrycja Says:

    Muszę w końcu i ja to CBA zrobić, ale sama wiesz jak jest… 😉

    Co do trzech Twoich słów, to ja 1,5 m-ca urodzę drugie dziecko i boję się, że właśnie nie będę już miała siły na czytanie 😉 …dobrze, że lubię audiobooki, to przerzucę się w większej części na nie. 🙂

  10. finkaa Says:

    @ Miqa, dziękuję za przyjęcie zaproszenia i za gratulacje.

    @ Patrycja, będziesz najwyżej recenzować audiobooki plus literaturę dziecięcą. 🙂 Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i siły. 🙂


Skomentuj

