poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 14 Styczeń 7, 2013

Filed under: stosiki — finkaa @ 11:06 am

Witajcie,

 

dziś pokażę Wam książki, o które wzbogaciłam się w ostatnim kwartale 2012 roku:

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Od góry są to:

 

„Favourite Winnie-the-Pooh stories” A. A. Milne – książeczka, którą kupiłam w sklepie z odzieżą używaną.

„Pride and Prejudice” Jane Austen – również nabytek z tego sklepu. Pozycja obowiązkowa dla miłośników literatury brytyjskiej.

„The boy in the striped pyjamas” John Boyne – również sklep z odzieżą używaną. Nigdy nie oglądałam filmu. Może zacznę od lektury.

„Boss z bagien” Jerry Cotton – książka od Zbrodni w Bibliotece, już nie pamiętam z jakiej okazji.

„Rekonstrukcja” Krzysztof Bielecki – książka od autora do recenzji.

„Route 66 nie istnieje” Wojciech Orliński – książka od wydawnictwa Pascal do recenzji. Właśnie czytam – rewelacja!

„Uzdrawiająca siła uśmiechu” Eleonore Hofne, Hans-Urlich Schachtner – książka do recenzji od Studia Astro.

„Magia życia” Louise L. Hay, Lynn Lauber – książka do recenzji od Studia Astro.

„Mordercza gumowa kaczka” Rick Smith, Bruce Lourie – podarunek świąteczny od Ani. Dzięki, Aniu!

„Trafny wybór” J.K. Rowling – książka znaleziona pod choinką.

„Cevdet Bej i synowie” Orhan Pamuk” – również prezent świąteczny.

 

Mam nadzieję, że w nowym roku znajdę więcej czasu na lektury i recenzje będą pojawiały się nieco częściej.

 

Pozdrawiam, finkaa 🙂

 

15 Responses to “Stosik no. 14”

  1. no trzeba przyznać, że pokaźny stos 🙂 książki w sklepie z używaną odzieżą? pierwsze słyszę 🙂

    • Sabinka Says:

      A i u mnie się zdarzają w takim jednym sklepie :)))
      Teraz chyba już wszystko co możliwe mają 🙂

      Najlepszego w Nowym Roku 🙂

      Ps. 10 stycznia w Daniszynie będzie A. Andrus 😛 to tak gdybyś…

  2. cyrysia Says:

    ,,Trafny wybór” mam, ale reszty nie znam, więc czekam z ciekawością na twoje recenzje.

  3. kasandra_85 Says:

    Wow… Świetne książki!

  4. finkaa Says:

    @ Archer, Sabinko, u mnie w tym lumpeksie mają fajną literaturę angielską, oraz taką w nieznanym języku, tzn. ja go nie rozpoznaję, oraz panie sprzedające. To dopiero muszą być perełki. Ponoć raz przyszła do tego sklepu pewna pani i wzięła wszystkie, tylko zapomniała dodać po jakiemu to. 🙂 🙂

    @ Sabinko, dziękuję za życzenia, oraz zaproszenie.

    @ Cyrysiu, mam nadzieję, że zdołam Cię do czegoś przekonać.

    @ Kasandro, dzięki. 🙂

  5. asymaka Says:

    znalazłabym i ja coś dla siebie w swoim stosiku pozdrawiam serdecznie

  6. giffins Says:

    A ja właśnie widziałam film „Chłopiec w pasiastej piżamie” i chociaż zwykle nie przeszkadzają mi niedociągnięcia fabularne, tutaj denerwował mnie brak realizmu i głębszego przesłania, ale nie będę ci psuć lektury szczegółami 🙂 Zazdroszczę Austen w oryginale ^^

    • finkaa Says:

      @ Giffins, być może lektura jest mniej wybrakowana. Porównamy. 🙂 A „Duma i uprzedzenie” to lektura ze studiów, którą czas najwyższy po kilku latach nadrobić. 🙂

  7. miqaisonfire Says:

    Mam nadzieję, że książkę Rowling i Pamuka zrecenzujesz jak najszybciej 🙂

    • finkaa Says:

      @ Miqa, nie chciałabym niczego obiecywać, biorąc pod uwagę moje obecne tempo, ale rzeczywiście szczególnie do książki Rowling bardzo mi się spieszy. 🙂

      • miqaisonfire Says:

        Nie, no rozumiem oczywiście 🙂 Ja też teraz mam coraz mniej czasu, bo zaliczenia i sesja, ale potem wcale nie będzie lepiej, bo mam okropny plan 😦 Strasznie napięty. W każdym razie rozumiem Cię, uzbrajam się w cierpliwość i czekam 😀

  8. finkaa Says:

    @ Miqa, dzięki. W sumie nie jest istotne ile się czyta, ale że się czyta w ogóle. Powodzenia na studiach! 🙂

  9. Nika Says:

    Rowling! Zazdroszczę.;)

  10. asymaka Says:

    Trafny wybór, to chciałabym przeczytać, pozdrawiam

  11. „Trafny wybór” niedawno skończyłam czytać 🙂 ciekawa jestem jakie będą Twoje wrażenia. A z pozostałych książek chętnie przeczytałabym „Chłopca w pasiastej piżamie”. I jakoś mnie intryguje ta „Mordercza gumowa kaczka ” :):)


Skomentuj

