poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Wyniki konkursu z Jackiem Genterem Grudzień 16, 2012

Filed under: na marginesie — finkaa @ 8:36 pm

Moi Drodzy,

 

miło mi ogłosić krótkie sprawozdanie z przebiegu konkursu. Wzięło w nim udział 11 osób. Oczywiście, wszyscy podali poprawną odpowiedz. Pan Jacek Genter wydał dwa zbiory opowiadań i są to „Brzydka miłość” i „Sex telefon”.

 

W jaki sposób wylosowałam zwycięzców? Wypisałam imiona jedenastu osób w następującej kolejności: Cyrysia, Asymaka, Wioletta, Agnieszka, Marlena, Anna K., Ewa, Katarzyna, Klaudia, Tomek, Sławomir. Poprosiłam zaufaną osobę o podanie trzech cyfr. Padło na 2, 7 i 10. Odliczyłam, no i wyszło, że zwycięzcami konkursu są Asymaka, Ewa, oraz Tomek.

 

Gratuluję zwycięzcom. Zaraz Wasze adresy powędrują mailowo do autora „Dajcie mi jednego z was” – książki, która mam nadzieję, stanie się Wasza jeszcze przed świętami.

 

Na koniec chciałam podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie, oraz umieścili banerek na swoich blogach. Wiem, że zrobiły to również osoby, które książkę posiadają i w konkursie nie startowały. Dzięki! 🙂

_______________________________________________________________________________________________________

Moi Drodzy,

 

dlatego, że Ewa jako jedyny uczestnik konkursu, nie podała adresu do wysyłki, nie dosłała go po mojej prośbie z pierwszego grudnia, oraz nie odpowiedziała na mojego wczorajszego maila z informacją o wygranej, myślę, że roztropnie będzie podarować książkę Katarzynie – osobie wypisanej jako kolejna.

 

Ewo, jeśli z opóźnieniem przeczytasz ten post, z góry Cię przepraszam, ale bardzo zależało mi na rozesłaniu paczek na tyle wcześnie, aby trafiły do laureatów przed świętami. Przyznasz, że nie mogę dłużej ryzykować i czekać na Twoje namiary.

 

Kasiu, gratuluję! Zaraz podam Twój adres autorowi „Dajcie mi jednego z was”.

 

7 Responses to “Wyniki konkursu z Jackiem Genterem”

  1. AmyColl Says:

    Gratulacje dla zwycięzców 😉

  2. cyrysia Says:

    Gratulacje. Tym razem się nie udalo, ale może kiedyś:-)
    Pozdrawiam.

  3. finkaa Says:

    @ Cyrysiu, niewiele brakowało, bo byłaś jedynką. 🙂

  4. asymaka Says:

    bardzo się ciesze i dziękuję pozdrawiam serdecznie

  5. Molioo Says:

    Chyba pierwsza wygrana na jakimkolwiek blogu 🙂
    Cieszę się bardzo i dziękuje 🙂


Skomentuj

