poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 13 Wrzesień 26, 2012

Filed under: stosiki — finkaa @ 7:25 pm

Dziś prezentuję kolejny stos. Przyznaję się, że ostatnio czytam o wiele mniej, niż rok temu. Wakacje spędziłam dość aktywnie, a teraz pochłania mnie praca. Nie zmienia to faktu, że ciągle coś podczytuję, jednak ilość postów diametralnie spadła. Może zimowe wieczory to zmienią…

 

Oto moje najnowsze zdobycze:
 

 
 

Od góry:

 

„Morderstwo na mokradłach” Sasza Hady – książka wygrana w konkursie na wywiad z Saszą, organizowanym przez Syndykat ZwB.

 

„Toast za temidę” Katarzyna Szewczyk, Jacek Skowroński – książka dorzucona do „Morderstwa na mokradłach”, również wygrana w powyższym konkursie

 

„Pogromncy Mitów – ciało” Nicholas Searle – książka do recenzji od wydawnictwa Pascal

„Chcesz być normalny czy szczęśliwy” Robert Betz – książka do recenzji od Studia Astropsychologii

 

„Milczące słowa” Jagoda Wochlik – książka, którą otrzymałam od Miqi za to, że jako setna kliknęłam „lubię to” na jej blogu

 

„Podwójna cisza” Mari Jungstedt – również książka od Miqi

 

„Wariat na pogorzeliskach” Paweł Sych – książka wygrana nakanapie.pl za recenzję tygodnia (nagrodzona recenzja TUTAJ)

 

„Insomnia” Agnieszka Tomaszewska – również książka od kanapy, z powyższego konkursu

„Choroba Twoim przyjacielem” dr Thorwald Dethlefsen, dr Ruediger Dahlke – książka do recenzji od Studia Astropsychologii

 

„Hiszpańska fiesta i soczyste pomarańcze” Alex Browning – książka do recenzji od wydawnictwa Pascal

 

„Przetrwać wszystko” Les Stroud – książka do recenzji od wydawnictwa Pascal

 

„Dajcie mi jednego z was” Jacek Getner – książka do recenzji od autora

 
 

Na koniec zobaczcie w jakim pysznym towarzystwie przywędrowały do mnie książki Miqi

 

 

Jeszcze raz dzięki, Marta!! 🙂

 

7 Responses to “Stosik no. 13”

  1. kasandra_85 Says:

    Piękny stosik i smakowite dodatki:))

  2. cyrysia Says:

    Interesujące nabytki książkowe. Nie znam praktycznie żadnej powyższej pozycji, więc czytaj, a ja czekam niecerpliwie na twoje recenzje.

  3. giffins Says:

    U mnie dokładnie to samo – w wakacje było naprawdę nieźle, ale jesienią aktywność czytelnicza – niestety – spada 😉 Świetny stos, jestem ciekawa książki: „Hiszpańska fiesta…” ;))

  4. Edyta Says:

    Ładny stos. Przyjemnej lektury. 🙂

  5. miqaisonfire Says:

    Stos rewelacyjny!! 😀
    Cieszę się, że moja przesyłka przypadła Ci do gustu! 🙂


Skomentuj

