poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Pięć lat Zbrodni w Bibliotece Wrzesień 16, 2012

Filed under: na marginesie — finkaa @ 2:35 pm

Jeden z moich ulubionych portali literackich Zbrodnia w Bibliotece obchodzi piąte urodziny. Oczywiście, mogłabym przy okazji KONKURSU złożyć im życzenia i na tym poprzestać, ale chciałam zrobić również coś co zainteresuje także Was, blogerów, oraz przypadkowych czytelników. Mianowicie, chciałabym przedstawić Wam nietypowy stos – stos książek, dzięki któremu opowiem Wam o zaletach regularnego bywania na stronie zbrodniawbibliotece.pl.
 
Oto stos:

 

  A oto wyjaśnienie. Otóż książki z  tego stosu są już stałym bywalcom poduszkowtza znane. Zebrałam je razem, aby pokazać Wam w ile książek zaopatrzyła mnie Zbrodnia w Bibliotece.

Lecąc od góry:

 

„Morderstwo na mokradłach” i „W ciemnościach nocy” dostałam dzięki przeprowadzeniu wywiadu z autorką pierwszej książki, Saszą Hady. Niektórzy z Was pewnie nigdy nie miali okazji „rozmawiać” z pisarzem. Ja również do takich zaliczałabym się do dziś, gdyby nie możliwość stworzona przez Syndykat.

 

Kolejne trzy książki zgarnęłam za udział w konkursie fotograficznym. Czy kiedykolwiek szliście z książką na łąkę żeby zrobić jej zdjęcie? Albo próbowaliście osadzić ją w koszu do koszykówki i znaleźć najlepsze ujęcie? Takie rzeczy tylko w Syndykacie…

 

„Fałszywą śmierć” wygrałam rok temu w wakacje kiedy to Zbrodnia w Bibliotece organizowała konkurs na wakacyjne recenzje. Los chciał, że zostałam nagrodzona i mogłam wybrać sobie książkę spośród naprawdę imponującej listy.

 

Ostatnia książka, mimo, że nie od Zbodni, nie znalazła się w stosie przypadkiem. Otóż w tym samym wakacyjnym konkursie wygrałam „Dzień dobry, Irene”, którą potem zamieniłam na nakanapie.pl na „Chaszcze”.

 

Tak jak widzicie, Zbrodnia w Bibliotece rozdaje książki na prawo i lewo, a z tego co zdążyłam się zorientować na piąte urodziny konkursów jest od groma. Zachęcam również do przystąpienia do Syndykatu Zbrodni w Bibliotece. Oprócz oryginalnych konkursów (nie tylko na recenzje), można spodziewać się również egzemplarzy do recenzji, oraz umieszczenia bloga w przepastnej bazie syndykalistów. Polecam! 🙂

 

P.S. A Zbrodni w Bibliotece życzę wszystkiego najlepszego i kolejnych nie pięciu, a pięćdziesięciu lat w sieci. 🙂

 

3 Responses to “Pięć lat Zbrodni w Bibliotece”

  1. kasandra_85 Says:

    Ciekawy stosik. Życzę przyjemnego czytania:)

  2. miqaisonfire Says:

    Widzę, że i u Ciebie już wpis konkursowy! 🙂 Super. Ja jeszcze nad swoim myślę i go planuję. Powodzenia 😀

  3. finkaa Says:

    @ Kasandro, dzięki. W sumie jeszcze nie przeczytałam żadnej z tych książek. Zacznę pewnie od „Morderstwa na mokradłach”.

    @ Miqa, jak zwykle powodzenia. 🙂 I dziękuję.


Skomentuj

