poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Zostałam oTAGowana przez Anię Czerwiec 8, 2012

Filed under: na marginesie — finkaa @ 10:10 am

Jak obiecałam tak robię. Przyjmuję wyzwanie Ani i odpowiadam na jej pytania.

 

1. Jeżeli Twoje życie miałoby być powieścią, jaki nosiłaby ona tytuł?

Prawdopodobnie „Wzloty i upadki”. 🙂
 

2. Jakie są Twoje ulubione kolory i dlaczego?

Zdecydowanie zielony i pomarańczowy, nie wiem dlaczego.
 

3. Jaką książkę teraz czytasz?

„Bezduszna” Gail Carriger – lada dzień opowiem Wam o niej.
 

4. Jakie jest najcichsze i najbardziej przytulne miejsce, w którym byłaś?

Zdecydowanie mój dom, a szczególnie mój pokój, oraz ogród. To jedyne miejsce na świecie, w którym czuję się w stu procentach bezpiecznie.
 

5. Czy uważasz, że twoje życie ma znaczenie?

Zależy jak na to spojrzeć. Myślę, że każde życie ma jakieś znaczenie, chociaż nie każdy wie jakie. Niestety, ci ludzie należą z reguły do nieszczęśliwców.
 

6. Wolisz wydawać czy oszczędzać?

Myślę, że wolę najpierw oszczędzić, a potem wydać na jakąś konkretną sprawę.
 

7. Jaki jest twój największy talent?

Niby każdy ma jakiś talent, ale ja swojego jeszcze nie odkryłam, niestety.
 

8. Co robisz kiedy czujesz się przygnębiona?

Niestety, nie mam dobrego patentu na doła. Najczęściej rozkładam ręce i daje mu znak, że się poddaję. Po kilku dniach sam znika.
 

9. Czy masz zwierzaka lub czy chciałabyś mieć i dlaczego?

Mam pudelka – Edka i żółwia – Docenta. Pudelka dostałam na osiemnastkę, a żółw ma już chyba ze 12 lat.
 

10. Jaki jest twój znak zodiaku i czy wierzysz, że ma on wpływ na twój charakter?

Jestem zodiakalnym bykiem i nie wiem co o tym myśleć, dlatego, że w rodzinie mam jeszcze czworo byków i każdy z nas jest totalnym przeciwieństwem reszty. Sama nie wiem jak to tłumaczyć.
 

11. Jeśli wygrałabyś sporo pieniędzy co kupiłabyś najpierw?

Zafundowałabym gruntowny remont naszego domu.

 

Jako, że mój poprzedni post również był związany z tagowaniem, ponawiam tylko zaproszenie osób, które jeszcze nie odpowiedziały na poprzednie. 🙂 Reguły i moje pytania, znajdziecie post niżej. Będzie mi miło jeśli skorzystacie z zaproszenia. 🙂
 

Tajus 

Archer 

Maialis

Edyta 

 

7 Responses to “Zostałam oTAGowana przez Anię”

  1. cyrysia Says:

    Jak zwykle interesujące są twoje wypowiedzi i z niektórymi sama się zgadzam. Gdybym wygrała furę pieniędzy, to też przeznaczyłabym na remont domu.
    Pozdrawiam.

  2. anna3101 Says:

    Ciekawa jestem, jak to jest z żółwiem… Czy on w ogóle rozpoznaje człowieka? Czym się żywi? Czy musisz z nim się bawić albo coś w tym stylu?

  3. Jedrzej44 Says:

    Też jestem bykiem i właściwie to nie wiem, o jakie cechy charakteru chodzi (może mamy coś wspólnego ze sobą?). Kiedyś miałem królika, ale zdechł.

  4. tajus Says:

    Nadrobię zaległości, jak tylko uporam się z ostatnim uczelnianym weekendem (właśnie tym, który nadszedł;)) :D.

  5. Agna Says:

    Właśnie mnie olśniło, że gdzieś tam zostałam otagowana i na śmierć oraz z powodu natłoku spraw zapomniałam.
    Nadrobiłam poprzedni wpis.

    U mnie jest tak, że jestem baranem, ale urodzonym ostatniego dnia tego zodiaku. Jakoś tak większość mi mówi, że bliżej mi do byka – baran ze mnie wychodzi jak się wkurzę. 😉

  6. archer81 Says:

    ooo… zostałam otagowana… dziękuję, ale już brałam w tym udział możesz poczytać tutaj: http://archer81.blogspot.com/2012/05/199.html

  7. finkaa Says:

    @ Cyrysiu, w pierszej kolejności kuchnia… 🙂

    @ Aniu, myślę, że mój żółw nie do końca rozpoznaje kto się zbliża, ale na pewno wyczuwa czyjąś obecność. Bez problemu możemy go karmić z ręki, podając liście sałaty lub mlecz. Zimą je też biały ser, mógłby również jest kurczaka, ale nie podaję mu mięsa. Raczej się z nim nie bawię, ale zabieram go na spacery po łące. 🙂

    @ Jędrzej, byki są ponoć uparte i przywódcze.

    @ Tajus, bardzo się cieszę, że będziesz uczestniczyć w zabawie. 🙂

    @ Agna, ja z kolei urodziłam się w trzecim dniu byka, także pewnie też ze mnie jakaś mieszaka jest. 🙂

    @ Archer, dzięki za link. Wiem, że pewnie większość już brała udział w zabawie, ale pytania się zmieniają, więc pomyślałam, że jeśli byś miała ochotę to możesz odpowiedzieć także na moje. 🙂


Skomentuj

