poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Pstryknij zbrodnię… Maj 29, 2012

Filed under: na marginesie — finkaa @ 12:09 pm

Dawno już nie otrzymałam paczki z książką. Moja współpraca z wydawnictwami stanęła w martwym punkcie. Niby w końcu mam czas wygrzebać starocie z mojego oczekującego stosu, ale postanowiłam spróbować sił w konkursie. A nóż uda mi się ożywić nieco moją zbrodniczą kolekcję.

 

Konkurs organizowany jest przez Zbrodnię w Bibliotece, oraz nasz Syndykat. Więcej o konkursie tutaj. W skrócie powiem, że chodziło o ciekawe ujęcia kryminałów.
 
Ja postanowiłam zabrać trzy z moich książek do umownych miejsc zbrodni. Oto co z tego wyszło:

 „Bez śladu” zawędrowało na kosz, głównie dlatego, że przez długi czas głównym podejrzanym pozostawał koszykarz.

 
 

 „Pisarz, który nienawidził kobiet” zawędrował w chaszcze, gdyż tytułowy pisarz mordował swoje ofiary i porzucał je w podobnych lokalizacjach.

 
 

„Śmiertelna fantazja” powędrowała na mój komputer, dlatego, że akcja książki rozgrywała się w firmie informatycznej, a bohaterowie umierali lub zostawali ranni w tajemniczej cyberprzestrzeni.

 
 
P.S. Życzcie mi powodzenia. A może weźmiecie aparaty i ruszycie do dzieła? Mamy czas do końca maja. 🙂

 

 

 

12 Responses to “Pstryknij zbrodnię…”

  1. giffins Says:

    O rany, nie wiem jak udało ci się wsadzić książkę do kosza, ale wyszło świetnie! 🙂

  2. kasandra_85 Says:

    Tak, tak. Pierwsze zdjęcie wyszło Ci genialnie:)). Pozostałe również ciekawe. Pozdrawiam!!

  3. Ew Says:

    Świetne zdjęcia! Najbardziej spodobało mi się aczkolwiek pierwsze. Pewnie trochę się namęczyłaś, żeby ustawić książkę w koszu, prawda? 😉
    Będę trzymać kciuki!

  4. Edyta Says:

    Trzymam kciuki za wygraną 🙂

  5. miqaisonfire Says:

    Aż mnie zainspirowałaś wręcz 😀 Chyba będziesz moją muzą, no!
    1 i 2 zdjęcia mistrz!

  6. finkaa Says:

    @Ew, w sumie to pomysł był mój, ale zdjęcie zrobił mój chłopak. Myślę jednak, że nie przysporzyło mu to wielu kłopotów. 🙂

    Dzięki, Dziewczyny! 🙂

  7. Maialis Says:

    To zdjęcie z koszem – genialne 🙂

  8. archer81 Says:

    to zdjęcie z koszem jest genialne, gratuluję pomysłu 🙂

  9. Jedrzej44 Says:

    Powodzenia! Zepsucia aparatów i wirtualny kopniak na szczęście. Najlepiej napisz do nich. Ja też tak zrobiłem i dostałem ksiązki.

  10. finkaa Says:

    Wielkie dzięki! 🙂

    @ Jędrzej, zgłosiłam swój udział w konkursie, oczywiście. 🙂

  11. atraM Says:

    fajne zdjęcia ,ja też się zgłosiłam. 😉 Zapraszam do siebie 😉

  12. cyrysia Says:

    Bardzo pomysłowe foty. Gratuluje fantazji i powodzenia w konkursie.


Skomentuj

