poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 11 Kwiecień 4, 2012

Filed under: stosiki — finkaa @ 8:12 pm

Dawno nie prezentowałam swoich nowych zdobyczy, dlatego część z nich już doczekała się recezji. To nic. Oto są – wszystkie w jednym miejscu:
 

 

Od góry:
 

Karty „Potęga myśli” Luise L. Hay (RECENZJA TUTAJ)
 
„Wampiry wśród nas” Konstantinos – książkę wygrałam na blogu magiapisanegoslowa.blog.com
 
„Chaszcze” Jan Grzegorczyk – książkę otrzymałam dzięki wymianie na nakanapie.pl Chciałam ją mieć, gdyż wygrany „Puszczyk” jest ponoć jej kontynuacją.
 
„Puszczyk” Jan Grzegorczyk – również wygrany na magiapisanegoslowa.blogspot.com
 
„Defekt pamięci” Krzysztof Bielecki – książka do recenzji otrzymana od autora (RECENZJA TUTAJ)
 
„Heretycy i inkwizytyrzy” Henryk Potkowski – książki do recenzji od nakanapie.pl (RECENZJA TUTAJ)
 
„Pojechane podróże” pod redakcją Marka Tomalika – książka do recenzji od wydawnictwa Pascal.
 
„Kobieta w lustrze” Eric Emmanuel Schmitt – książka do recenzji od wydawnictwa Znak litera nova. (RECEZJA TUTAJ)

 

11 Responses to “Stosik no. 11”

  1. Gosiarella Says:

    Piękny 🙂 Gratuluje!

  2. kasandra_85 Says:

    Świetny stosik. Życzę przyjemnego czytania:))

  3. Edyta Says:

    Bardzo ładny stosik 😉
    Pozdrawiam.

  4. cyrysia Says:

    Interesujące nabytki, aż cieszą oko.
    Pozdrawiam.

  5. Dagmara Says:

    Fajny stosik. Miłego czytania!

  6. miqaisonfire Says:

    Gratulację wygranych! 🙂 Stosik naprawdę bardzo fajny. Czekam na recenzję tych niezrecenzowanych pozycji 😀

  7. finkaa Says:

    Dzięki, Dziewczyny! 🙂

  8. Karolka Says:

    Nie wiedziałam że „Puszczyk” to kontynuacja książki Chaszcze”. Znów się czegoś nowego dowiedziałam:) Piękny stos. Ja z niego wybrałabym dla siebie właśnie te dwie, Louis L.Hay bo jestem jej fanką, no i „Kobietę w lustrze”. Uwielbiam E.E.Schmitta.
    Pozdrawiam:)

  9. No mam nadzieję, że Puszczyk przypadnie Tobie do gustu, ja pierwszej części nie czytałam, ale być może dzięki temu bardziej zrozumiesz Puszczyka:)

  10. Jedrzej44 Says:

    Z tego całego stosiku najchętniej bym przeczytał Schmitta. 🙂 Pozdrawiam.

  11. finkaa Says:

    @ Karolka, nie jestem pewna czy to kontynuacja, ale na pewno występują ci sami bohaterowie. Wolę więc zacząć od „Haszczy”.
    @ Zosiu, na pewno przypadnie mi do gustu. Jeszcze raz dzięki! 🙂
    @Jedrzej, i na pewno byś się nie zawiódł.


Skomentuj

