poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Perfect woman Luty 13, 2012

Filed under: na marginesie — finkaa @ 12:40 pm

Patrycja zaprosiła mnie do zabawy „Perfect woman”.
 

 

Oto zasady zabawy:

 

Wybierz idealne kobiety w trzech kategoriach: perfekcyjna w swoim zawodzie, ideał urody, perfekcyjny styl.
Opublikuj na blogu obrazek z tagiem „Perfect Women”.
Napisz kto cię wyznaczył.
Przekaż zabawę innym blogerom.

 
 

A oto moje typy:

 

perfekcyjna w swoim zawodzie: Sharon Osbourne 

Jeśli fantastyczny styl Ozzy’iego Osbourna i jego niesłabnącą pomimo upływu lat klasę mamy zawdzięczać rzeczywiście jej, to znak, że jest perfekcyjna.

 
 

ideał urody: Sarah Jessica Parker

Jest niska, szczupła i ma taką „zwyczajną” urodę.

 
 

perfekcyjny styl: Florence Welch

 Lubi kwiaty, poszerzane rękawy, hafty i duże pierścionki, a przede wszystkim wygląda oryginalnie.

 

 *wszystkie zdjęcia pochodzą z wikipedii

 

Do zabawy chciałabym zaprosić:

BEATĘ

CYRYSIĘ 

EDYTĘ 

MARTĘ

 

8 Responses to “Perfect woman”

  1. cyrysia Says:

    Twoje typy są świetne. Ja sama bym nie wiedziała kogo wybrać, gdyż jestem taką osobą, co mało ogląda telewizji i mało wie o świecie. Można by też było może i w książkach poszukać, ale czytałam ich aż tyle, że ciężko bym miała wybrać kogokolwiek.Z racji tego podziękuje jednak za zaproszenie, ponieważ nie chce kogoś kopiować, bądź szukać pomocy w gogle, gdyż nie o to chodzi przecież w tej zabawie. W każdym razie ślicznie jeszcze raz dziękuję za wzięcie mnie pod uwagę..
    Pozdrawiam serdecznie.

  2. Edyta Says:

    Dziękuję za zaproszenie. Moje typy jeszcze dziś. Pozdrawiam.

  3. Edyta Says:

    Dziękuję za zaproszenie.
    Post już dodałam;)
    Pozdrawiam serdecznie!

  4. bsz Says:

    Ojej nawet nie wiedziałam, że zostałam wybrana do tej zabawy, a ciągle na blogach narzekam, że chyba nie umiałabym wskazać swojego typu ;P No cóz, będę główkowac i postaram się dodać swoją notke na ten temat 😉

  5. Gabrielle_ Says:

    Fakt, mój błąd. Czym prędzej dodaje do odwiedzanych (jak to czasami blogspot potrafi człowiekowi problemów narobić ;P). Typy naprawdę świetne. Zgadzam się jak najbardziej z: pani Osbourne i Sarah Jessiką Parker 🙂

    • finkaa Says:

      @ Cyrysiu, kiedy zobaczyłam zaproszenie też nie miałam pojęcia kogo nominować i też zaczęłam od szukania w książkach. Jednak potem jakoś tak samo wyszło, typy ułożyły się w mojej głowie i oto są. Cieszę się, że podoba Ci się mój wybór. 🙂
      @ Edyto, jak już pisałam u Ciebie, cieszę się, że dałaś się skusić. Nawet jeśli blog jest typowo książkowy, to chyba można czasem od tego nieco odejść. 🙂
      @Gabrielle, ja panicznie boję się zmian na swoim blogu, właśnie z tego powodu, że chyba nie poradziłabym sobie z odtworzeniem utraconych danych. Cieszę się, że zgadzasz się z moimi wyborami. Jeśli chciałabyś dołączyć do zabawy, to zaraz edytuję wpis i czuj się zaproszona, tylko daj znać. 🙂

  6. Lena173 Says:

    Również zostałam zaproszona do tej zabawy, jednak w dalszym ciągu głowię się nad swoimi typami ;(

  7. miqaisonfire Says:

    Ach, dziękuję za zaproszenie :*
    Ja już powoli mam wytypowane moje perfekcyjne kobiety i niedługo dodam posta 😀
    Co do Florence całkowicie się zgadzam 🙂


Skomentuj

