poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 10 Styczeń 25, 2012

Filed under: stosiki — finkaa @ 7:29 pm

Pierwszy stos w 2012 roku przedstawia się następująco:

 

 
Od góry:
 
Louise L. Hay  „Pokochaj swoje życie” – rewelacyjny poradnik o pozytywnym myśleniu, którego recenzja jest już tutaj. Książka otrzymana od Studia Astropsychologii.
 
Mary Shelley „Frankenstein” – nigdy nie czytałam, ani nie widziałam filmu, dlatego kupiłam na allegro za 1 zł, plus koszty przesyłki. 🙂
 
Andreas Steinhofel „Rico, Oskar i głębocienie” – książka, którą otrzymałam do recenzji od nakanapie.pl. Recenzję możecie przeczytać tutaj.
 

Cezary Prasek „Życie towarzyskie w PRL” – książka, którą otrzymałam zupełnie niespodziewanie od Patrycji, ze względu na pierwszą rocznicę jej bloga. Patrycjo, jeszcze raz wielkie dzięki. 🙂
 

Barbara Wood „Domina” – książka od Gwiazdora, nie wiem czego się spodziewać, ale patrząc na gabaryty mam nadzieję, że dość szybko mnie wciągnie.
 

Mam nadzieję, że w 2012 roku również uda mi się przeczytać ponad 50 książek, chociaż przyznam, że styczeń ciągle upływa mi pod znakiem jednego nudnawego kryminału.

 

12 Responses to “Stosik no. 10”

  1. sardegna Says:

    Stos atrakcyjny, chociaż poradniki to nie moja bajka. Jakiż to kryminał Cię tak męczy?

  2. kasandra_85 Says:

    Jak zawsze stosik kuszący:). Przyjemnej lektury!!

  3. bsz Says:

    czytaj, czytaj 🙂

  4. Gosiarella Says:

    „Życie towarzyskie w PRL” brzmi zachęcająco 😉

  5. tetiisheri Says:

    życzę przyjemnej lektury :))

  6. She Says:

    Z całej listy kojarze wyłącznie Oskara 🙂 Ale reszta wygląda równie zachęcająco… szczególnie ta DOMINA 🙂 Z niecierpliwoscia czekam na opinie i wrazenia 🙂

  7. Aleksnadra Says:

    Książki godne pozazdroszczenia 🙂 Miłej lektury 🙂

  8. Edyta28 Says:

    Bardzo ładny stosik.
    Pozdrowienia.

  9. miqaisonfire Says:

    Ach i u Ciebie bardzo fajny stosik 🙂
    „Frankensteina” miałam czytać po angielsku, ale mi się nie chciało, więc tylko streszczenie – na uczelni wymagali. Bardzo interesuje mnie natomiast Życie Towarzyskie W PRL’U 🙂 To był jeden z moich ulubionych okresów z historii w liceum.

  10. Aneta Says:

    „Frankenstein” to klasyka. Genialna książka, czytałam, polecam z czystym sumieniem.

  11. sabinka.t1 Says:

    Dominę czytałam i polecam 🙂


Skomentuj

