poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Świąteczna rozdawajka Wydawnictwa ZNAK i Poduszkowtza Listopad 20, 2011

Filed under: na marginesie — finkaa @ 8:16 pm

Nadszedł dzień pierwszej rozdawajki na moim blogu. Dzięki Wydawnictwu Znak do zaoferowania mam dwie niespodzianki.
 

Po pierwsze kod umożliwiający 30-procentową zniżkę na zakupy w Znaku.
 
Kod rabatowy do akcji świątecznej to:

Poduszkowietz

Kod daje Czytelnikom tego bloga zniżkę 30% na zakupy dowolnych książek na www.znak.com.pl

Można go użyć wielokrotnie do dnia 15 grudnia włącznie. Kod można wpisać podczas robienia zakupów.

Gdy klient kompletuje koszyk i przechodzi do płatności znajduje  miejsce na wpisanie kodu.
 
Drugą niespodzianką są oczywiście książki. Oto one:
 

 
Do rozdania mam „Obiecaj mi” Paula Richarda Evansa oraz „Podróże małe i duże” Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny.

 

Co trzeba zrobić, aby dostać książkę?

Oto kilka zasad:

 

1. W komentarzu napisz, którą książkę chciałbyś/chciałabyś dostać (możesz zgłosić się po obie).

2. W komentarzu podaj także swój adres e-mail.

3. Poinformuj o mojej rozdawajce na swoim blogu, wklejając powyższe zdjęcie.

4. Będzie mi również bardzo miło jeśli dodasz poduszkowtza do obserwowanych/ulubionych itp. na swoim blogu. 🙂

 

Możecie się zgłaszać do 12-go grudnia do godziny 20. Zliczę zgłoszenia i ok. godziny 22 nastąpi losowanie.

W przeciągu 3 dni proszę zwycięzców o kontakt, bo bardzo zależy mi na tym, żebyście otrzymali paczki jeszcze przed świętami.

Rada dla niezdecydowanych: możecie się wstrzymać ze zgłoszeniem. Postaram się przed 12-tym opublikować recenzje obu książek.

 

Pozdrawiam, finkaa

 

78 Responses to “Świąteczna rozdawajka Wydawnictwa ZNAK i Poduszkowtza”

  1. giffins Says:

    1. No oczywiście że się zgłaszam 🙂 A że jestem raczej niezdecydowaną osobą to ustawiam się w kolejce po obie książki 🙂
    2. Mój adres email: tabliczkaczekolady@onet.eu
    3. Zaraz wkleję zdjęcie do zakładki ‚konkursy’.
    4. Poduszkowtz już od jakiegoś czasu gości u mnie w linkach 😉
    Pozdrawiam!

  2. soulmate Says:

    Zgłaszam się po „Obiecaj mi” Paula Richarda Evansa 🙂 marta_kusz@wp.pl

  3. cyrysia Says:

    Także Zgłaszam się po „Obiecaj mi” Paula Richarda Evansa.
    mój mail : krysia2304@buziaczek.pl

    Pozdrawiam.

  4. patrycja Says:

    Zgłaszam się! 🙂 Po „Podróże małe i duże” 🙂
    udebulduzur@gmail.com
    Czwórki nie muszę już spełniać 🙂 a trójkę zaraz uczynię 🙂

  5. Maya Says:

    Zgłaszam się do obu książek :).

  6. Maya Says:

    zapomniałam podać e-mail: majuulla@wp.pl

  7. kasandra_85 Says:

    Zgłaszam się z przyjemnością:). Z chęcią przeczytałabym książkę „Podróże małe i duże”.
    Mój e-mail: kasandra_85@wp.pl. Banerek już na blogu a adres jest w ulubionych od dawna:).
    Pozdrawiam!!

  8. sardegna Says:

    Świetna nagroda. Zdecydowanie ustawiam się po Manna i Maternę.

    Mój adres: sardegna@poczta.onet.eu.
    Baner zaraz wstawię a w obserwowanych, jak wiesz, gościsz już dawno 🙂 pozdrawiam

  9. Aleksandra Says:

    Zgłaszam się po „Obiecaj mi”

    mój mail: aaalexia@wp.pl

  10. weronika Says:

    bardzo chciałabym przeczytać obydwie 🙂
    wiki03@gmail.com

  11. bsz Says:

    Ja się zgłaszam po „Obiecaj mi” i dodam niedługo banner 🙂

  12. Zapisuję się na Obiecaj mi

  13. Bellatriks Says:

    Zgłaszam się do losowania obu publikacji 8)

  14. Bellatriks Says:

    Jeszcze adres e-mail:nasturia@tlen.pl

    pozdrawiam!

  15. Gabrielle_ Says:

    Zgłaszam się po obydwie 😉 Banerek zaraz wstawię 😀 E-mail: gabcia.gabcia@wp.pl

  16. Izulkowa Says:

    Pisze się po „Obiecaj mi”
    izu.sia@op.pl

  17. Bemeraude Says:

    Zgłaszam się po obie:) bemeraude@wp.pl

  18. miqaisonfire Says:

    To i ja się zgłoszę!
    Zdjęcie zaraz wkleję w panelu bocznym.
    x.miqa.x@hotmail.com
    Ja walczę o książkę Evansa ( do tej pory byłam pewna,że to kobieta…. dopóki nie zobaczyłam imienia autora :D)

  19. Bujaczek Says:

    Zgłaszam się po Obiecaj mi ;D
    Mój mail: bujaczekowna@gmail.com

  20. 1. Chciałabym ,,Obiecaj mi”,
    2. mania.czytania@op.pl
    3. informacja u mnie jest: http://www.maniaczytania.blogspot.com
    4. Dodaję do obserwowanych:)
    Pozdrawiam!!!

  21. dagusia1149 Says:

    Zgłaszam się po obie książki!
    dagusia1149@wp.pl

    Zapraszam również na moją wygrywajkę:)

    • She Says:

      Taki trudny wybór. O mamo. To ja się zgłaszam po obie 🙂 Szczęscia w życiu i w grach i tak za wiele nie mam, więc się nie nastawiam, ale jak to mówią włosi w swojej anegdocie, jesli chcesz wygrac, kup los i módl sie 🙂
      kaskazkk@gmail.com
      Pozdrawiam serdecznie 🙂

  22. Ola123 Says:

    Z ogromną przyjemnością zgłaszam się ;*
    Ze względu, iż nie mogę się zdecydować zgłaszam się po obie książki!!!

    Banerek wkleję w zakładkę ”Wygrywajki!” na swoim blogu!
    Pozdrawiam cieplutko

  23. Cinnamon Says:

    Zgłaszam się – bardzo chciałabym przeczytać „Podróże małe i duże” 🙂
    e-mail: cinnamon29@poczta.fm
    Pozdrawiam 🙂

  24. lipiec Says:

    Zglaszam sie do losowania o PODROZE DUZE I MALE.
    Pozdrowienia.

  25. Cassin Says:

    Zgłaszam się po „Obiecaj mi” Paula Richarda Evansa
    Informacja o konkursie na moim blogu w specjalnej zakładce.
    joanna19polska@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!

  26. Patrycja Says:

    Zgłaszam się 🙂 chętnie przygarnę „Obiecaj mi”.
    pati_sb@o2.pl

    Notka z info na
    http://ruczus.pinger.pl/

  27. Renata Says:

    Zgłaszam się po „Obiecaj mi”
    pesymistka13@o2.pl

    Pozdrawiam 🙂

  28. Gosiarella Says:

    Oczywiście się zgłaszam po „Obiecaj mi”. Mail gosiarella@gmail.com Na moim blog jesteś w obserwowanych i już biorę się za wklejanie obrazka. Pozdrawiam!

  29. JOLA Says:

    Oczywiście ,że zgłaszam się.najchętniej obie,ale może być Obiecaj mi Evansa
    jolunia559@wp.pl

  30. Scathach Says:

    Zgłaszam się po „Obiecaj mi”:))

    mail: shczooreczek@interia.pl

    Pozdrawiam ciepło;)

  31. JOLA Says:

    Wkleiłam link na” Fejsiczku!”

  32. Hanna Says:

    Zgłaszam się do losowania- każdą z książek chętnie przygarnę 🙂
    czarna_hanka@o2.pl

  33. agf Says:

    I ja 🙂 Wolałabym „Obiecaj mi”. Nie ma bloga, ale dodaję do obserwowanych 🙂

  34. Justynka Says:

    Zgłaszam się po obie…
    Pozdrawiam

  35. Kinga Says:

    Zgłaszam się po ‚Podróże małe i duże’ 🙂
    kingusia0009@wp.pl

  36. Gosia Says:

    Ciężki wybór,dlatego zgłaszam się po obydwie 🙂
    1grosik2@gazeta.pl

  37. Małgorzata Says:

    „Podróże małe i duże” Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny

  38. rogalm1 Says:

    Ja też się zgłaszam, nie mam żadnej z tych książek 😦
    Zapraszam także do siebie na skromniejsze candy
    http://recenzje-mlodziezowe.blogspot.com/2011/11/przedmikoajowe-candy.html

  39. Wiedźma Says:

    Obie książki kuszą od dłuższego czasu, więc zgłaszam się do tych dwóch pozycji 🙂
    wiedzmowa.glowologia[at]gmail.com
    Informacja lada moment pojawi się w zakładce Konkursy na moim blogu.

    Pozdrawiam 🙂

  40. gleba Says:

    zdecydowanie wole manna i maternę:)
    zaba_justyna@interia.pl

  41. Monika Says:

    Zgłaszam się po obie (:
    kotek2622@wp.pl

  42. jola70 Says:

    Zgłaszam mój udział.
    msikor1@tlen.pl

  43. Angela Says:

    Zgłaszam się po obie pozycje 🙂
    Dodaję bannerek do zakładki „Konkursy”, a bloga do ulubionych :>

  44. bb Says:

    Zgłaszam się po ” Obiecaj mi” ,
    bozbar@onet,pl ,
    obserwuje Twój blog od jakiegoś czasu
    banerek wstawiam

  45. Margaretka Says:

    Zgłaszam się po „Obiecaj mi” Paula Richarda Evansa.

    margaretka26@onet.eu

  46. Gosława Ka. Says:

    Zgłaszam się po obie książki, a co 😀

  47. raeszka Says:

    Z wielką chęcią się zapisuję na dwie książki :).

    a.m.math@poczta.fm

  48. Monika Says:

    Chciałabym „Obiecaj mi”, Paula Richarda Evansa. 😀

    monikaguniowa@interia.pl

  49. paulina Says:

    Zgłaszam się po obie;)
    paulina.g4@op.pl

  50. jusssi Says:

    Mam nadzieję, że ostatni będą pierwszymi i moje zgłoszenie nie zagubi się między innymi 🙂

    Zgłaszam się po obie pozycje 🙂
    mój mail to jusssi@interia.pl
    i już wklejam info na bloga

  51. makomt Says:

    Ja z chęcią bym przeczytała „Podróże małe i duże” Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny. Próbuję, pomimo tego, że nie mogę spełnić trzeciego warunku, ze względu na brak bloga. 😦
    m.tesna@wp.pl

  52. Maria Says:

    Zgłaszam się 🙂 Najlepiej po obie książeczki…
    elima@poczta.fm

  53. Megajra Says:

    Zgłaszam sie po „Obiecaj mi”. 🙂

    e-mail: megajra8@gmail.com

  54. Tina Says:

    Zgłaszam się po obie książki 🙂

  55. Tina Says:

    Zapomniałam podać e-mail ! 🙂
    mpiosenki@gmail.com

    Pozdrawiam! 😉

  56. Ann Says:

    Zgłaszam się po obie książki 🙂
    melancholytower(at)wp.pl

  57. Fikula Says:

    Oczywiście zapisuję się, a czytać lubię na każdy temat, więc nie ma większego znaczenia którą książkę.

  58. Silvia Says:

    Zgłaszam się po „Obiecaj mi”
    sylwiam19@vp.pl

    Pozdrawiam;*

  59. Kadzia Says:

    Zgłaszam się po Obiecaj mi i oczywiście banner dodany. 😉
    Zapraszam do siebie.

  60. Karolka Says:

    Zgłaszam się po Obiecaj mi Evansa. Pozdrawiam:) (proszę usunąć mój powyższy post, pomyliłam tam cyferkę w nazwie bloga – przepraszam za utrudnienia:)

  61. niebieskości Says:

    dołaczam do zabawy 🙂

  62. mika19 Says:

    chciałabym mieć niespodziankę;)

  63. megii24 Says:

    Zgłaszam się po obie książki 🙂
    miedzy.slowami.megii24@wp.pl

    Informacja o konkursie:
    http://megii24.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    Pozdrawiam,
    Urszula (megii24)

  64. Musta Says:

    No to ja stanę w kolejeczce po obie książki 🙂

  65. Ichigol Says:

    Dokonuje zgłoiszenia:) „Podróże małe i duże” Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny.

    czytelnikniebylejaki@o2.pl

  66. Irytacja Says:

    Zgłaszam się po dwie pozycje! 🙂

  67. Tajemnicza Says:

    Też również bym chciała przeczytać obie. olucha1987@wp.pl

  68. tajus Says:

    Zgłaszam się w sprawie obu książek – tajus; tajus88@gmail.com . Pozdrawiam!:)


Skomentuj

