poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

stosik no. 9 Listopad 18, 2011

Filed under: stosiki — finkaa @ 11:14 am

Przyszedł czas na kolejny stos, oraz drobne ogłoszenie.

 

Stosik przedstawia się następująco:

 

 

Od góry:

„Bezduszna” Gail Carriger od nakanapie.pl.

„Kiki van Bethover” Eric-Emmanuel Shmitt od Wydawnictwa ZNAK  literanova.

„Obiecaj mi” Paul Richard Evans od Wydawnictwa ZNAK literanova.  Już nie mogę się doczekać.

„Bóg, kasa, rock’n’roll” duetu Hołownia, Prokop od Wydawnictwa ZNAK literanova.

„Podróże małe i duże” duetu Mann, Materna od Wydawnictwa ZNAK literanova.  Książka, przy której po prostu nie da się zachować powagi. Wiem, bo właśnie czytam.

 

A teraz drobne ogłoszenie. Dziwicie się pewnie dlaczego ZNAK obdarował mnie aż tak hojną paczką. Otóż, zdecydowałam się na zorganizowanie Akcji Świątecznej, w której wydawnictwo ZNAK za pośrednictwem poduszkowtza rozda dwie spośród czterech książek z dzisiejszego stosiku.

 

Zapraszam w niedzielę – zdradzę tajemnicę, które to książki i podam reguły uczestnictwa w rozdawajce.

 

Pozdrawiam, finkaa 🙂

 

12 Responses to “stosik no. 9”

  1. kasandra_85 Says:

    Piękny stosik. Gratuluję i życzę przyjemnego czytania!!

  2. cyrysia Says:

    Zazdroszczę ci tych książek, szczególnie interesuję mnie ,,Obiecaj mi”. Pozostaje mi zatem życzyć przyjemnej lektury i czekam na recenzje.

  3. patrycja Says:

    I ja bym się pośmiała :-)…poczekam do niedzieli 🙂 oj, ciekawe, które książki wypuścisz z domku 🙂

  4. bsz Says:

    OOO będę musiała spróbowac 🙂 A jak widzę w Empiku okładki z nazwiskiem Evans to mi się marzą – świetnie się prezentują te książki. Czekam więc na recenzje.

  5. finkaa Says:

    @Kasandro, dzięki.

    @Cyrysiu, recenzja wkrótce.

    @Patrycjo, nie wypuszczę żadnej. Może trochę źle się wyraziłam. Pan Tomasz wyśle je prosto ze znakowego magazynu. 🙂

    @Beato, zapraszam na konkurs.

    P.S. Po Waszych reakcjach widzę, że chyba dobre pozycje wybrałam do podziału. Ale narazie ciiii… 🙂

  6. anek7 Says:

    Wychodzi na to, że mamy bardzo zbieżny gust – dokładnie te same książki wybrałam sobie ze Znaku. „Podróże” już przeczytane (micha mi się cieszyła przy czytaniu bardzo) a teraz na tapecie „Kiki” – też bardzo pozytywna, chociaż w nieco innym sensie.

  7. giffins Says:

    Stosik od Znaku rzeczywiście świetny, zazdroszczę zwłaszcza „Kiki van Bethover” oraz „Zaufaj mi”, czekam na recenzje i na konkurs 🙂 Pozdrawiam!

  8. Miravelle Says:

    Bardzo przyjemny stosik;) Ciekawa jestem „Obiecaj mi”.
    Miłego czytania;*

  9. Stosik cudny! Większość pozycji posiadam również u siebie 😀

  10. Edyta28 Says:

    Bardzo tu ładnie. Czekam na recenzje i wrażenia z lektury.
    Pozdrawiam.

  11. Bujaczek Says:

    Och… Obiecaj mi… Też chcę!!

  12. miqaisonfire Says:

    Zazdroszczę Schmitta i Carriger!


Skomentuj

