poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 8 Październik 26, 2011

Filed under: stosiki — finkaa @ 9:02 am

Bardzo długo czekałam z tym stosikiem, ale zawsze kiedy już miałam publikować okazywało się, że leci do mnie kolejna przesyłka.
 

Tą ostatnią była niespodzianka wygrana u Sardegny. Przed chwilą  odwiedził mnie listonosz i przyniósł: 3 zakładki z akcji Cała Polska czyta dzieciom, batonika, kawę 3 w 1, herbatę miodowo-imbirową i grzańca. Wszystko widać na zdjęciu, na tle pani  Gutowskiej – Adamczyk, o której poniżej.
 

Sardegno, bardzo Ci dziękuję, tym bardziej, że przez blisko rok, od kiedy prowadzę bloga mogłam tylko obchodzić się smakiem, patrząc na pyszne przesyłki otrzymywane przez moje blogowe koleżanki. Teraz mam swoje smakołyki. 🙂
 

 

A teraz czas na stosik:

 

Zacznę od specjalnego wydania „Obserwatora Gutowskiego”, którego dostałam wraz z trzecim tomem „Cukierni pod Amorem”. Wydanie to jest w całości poświęcone Małgorzanie Gutowskiej-Adamczyk. Zawiera m. in. wywiad z autorką, przepisy pisarki,  wspomnienia o ciotce, która jest pierwowzorem Celiny Hryć oraz wiele, wiele innych ciekawostek. Myślę, że ta broszurka ma szansę doczekać się osobnej recenzji na moim blogu.

 

Od góry:

 

„Cukiernia pod Amorem – Hryciowie”  Małgorzata Gutowska – Adamczyk – książkę wygrałam na blogu cukierniapodamorem.pl Wystarczyło zrobić zdjęcie w Gutowie, a że taka miejscowość naprawdę leży w mojej okolicy to książkę mam. 🙂

 „Wyspa niesłychana” Eduardo Mendoza – książka do recenzji od wydawnictwa Znak.

„Zapach spalonych kwiatów” Melissa de la Cruz  – również książka od Znaku.

„Jillian Westfield wyszła za mąż” Allison Winn Scotch – książka odtrzymana od Mai w ramach naszej prywatnej wymiany. 🙂

„Pokonaj cienie przeszłości” Kazimiera Sokołowska – książka do recenzji od Studia Astropsychologii.

„Jak pokonałam depresję i nerwicę” Kazimiera Sokołowska – również książka do recenzji od Studia Astropsychologii. Pisałam już o niej tutaj.

„Kilka dni z życia Alice” Liane Moriarty – książkę otrzymałam od nakanapie.pl. Wielkie dzięki! 🙂

„Biała jak mleko, czerwona jak krew” Alessandro d’Avenia – książka do recenzji od wydawnictwa Znak. Pisałam już o niej tutaj.

 

Bardzo dziękuję za wszystkie książki. Niebawem recenzja „Cukierni”.

 

16 Responses to “Stosik no. 8”

  1. Aneta Says:

    Chętnie pozyczyłabym kilka tytułów. Przede mna jeszcze lektura II tomu „Cukierni”.

  2. anek7 Says:

    Ja też mam „Cukiernię” wygraną na blogu. A ponieważ w okolicy nie mam Gutowa, musiała mi pomóc szarlotka:)
    A „Zapach spalonych kwiatów” właśnie zaczęłam czytać i muszę powiedzieć, że dobrze się zapowiada:)

  3. finkaa Says:

    @Anek, cieszę się, bo to chyba będzie książka, którą wezmę w ręcę od razu po „Cukierni”. A propos szarlotki, bezpieczniej byłoby dla mnie szukać Gutowa w promieniu 100 kilometrów, niż wziąć się za pieczenie. 🙂

  4. Zazdroszę Cukierni – czytałam tylko I tom i strasznie mi się spodobał – pozdrawiam

  5. Edyta28 Says:

    Smakowicie się jakoś zrobiło.
    Pozdrawiam i miłej lektury.

  6. bsz Says:

    Gratuluję stosiku, masz tam trochę atrakcji, które sama chciałabym miec 🙂 Miłego czytania 🙂

  7. cyrysia Says:

    Mega super ten stosik, prawie wszystkie pozycje sama bym chciała, oprócz ,,Cukierni pod amorem”, dlatego żre też udało mi się ją wygrać ;-)))
    Przyjemnych czytelniczych wrażeń życzę.

  8. Bujaczek Says:

    Zazdroszczę zapachu spalonych kwiatów i Biała jak mleko, czerwona jak krew 😉 Życzę miłego czytania 😉

  9. patrycja Says:

    Takie okazy:-) życzę przyjemnej lektury:-)

  10. finkaa Says:

    Dziękuję Wam wszystkim. 🙂 🙂

  11. sardegna Says:

    Cieszę się, że sprawiłam Ci choć malutką przyjemność 🙂 Uwielbiam Cukiernię 🙂 I mam nawet całą serię. Leży na półce od sobotnich katowickich Targów Książki. A wszystko za sprawą mojego męża, o czym pisałam wcześniej. Stos bardzo interesujący 🙂 pozdrawiam serdecznie 🙂

  12. Agna Says:

    Ciekawy stosik i mam nadzieję, że na początku roku poszczęści mi się i dopadnę w bibliotece „Cukiernię pod Amorem”. Bardzo interesuje mnie recenzja Mendozy. A tak życzę przyjemnych godzin nad książkami. 🙂

  13. finkaa Says:

    @ Sardegno, ja nie mam całej serii, niestety. Dwa pierwsze tomy miałam pożyczone. Może jeszcze kiedyś się skuszę i dokupię.

    @ Agna, dzięki. Mendoza poleci w drugiej lub trzeciej kolejności. 🙂

  14. miqaisonfire Says:

    Zazdroszczę Ci Mendozy! 😀
    A stosik rewelacyjny 🙂 Miłego czytania tych jeszcze nie przeczytanych pozycji!

  15. miqaisonfire Says:

    Hm.. napisałam komentarz i on zniknął. To napiszę jeszcze raz. Zazdroszczę Ci najbardziej Mendozy 🙂 I gratuluję wygranych! Stosik bardzo fajny!!

    • finkaa Says:

      @Hej Miqa, dopiero terazzauważyłam, że dwa Twoje komentarze znajdują się w spamie. Bardzo Cię za to przepraszam. 🙂 Muszę tam częściej zaglądać.


Skomentuj

