poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

BLOG FORUM GDAŃSK 2011 Wrzesień 18, 2011

Filed under: na marginesie — finkaa @ 1:36 pm

Wczoraj dostałam mail z zaproszeniem na Blog Forum Gdańsk 2011, odbywający się w dniach 15-16 października w Centrum Hewelianum w Gdańsku. Ja się nie pojawię, ale zachęcam Was do przeczytania opisu, a może i wybrania się na spotkanie.

 

BLOG FORUM GDAŃSK 2011 to przede wszystkim jedyna taka okazja aby spotkać „w realu” wszystkich tych blogerów i blogerki, z którymi miałeś do tej pory przyjemność kontaktować się w rzeczywistości wirtualnej. W konferencji weźmie udział 150 blogerów z całej Polski. Wśród prelegentów i panelistów obecne będą m.in. Beata i Lubomir Lipov (lawendowydom.blogspot.com), Eliza Wydrych (Fashionelka.pl); Dorota Kamińska (pozytywnakuchnia.pl); Segritta (segritta.blox.pl).

 

W trakcie konferencji zorganizowane zostaną specjalne warsztaty: literacki oraz fotograficzny, w których będziesz miał okazję wziąć udział. Będzie również możliwość zaprezentowania swojego bloga innym blogerom na Blog Forum Hyde Park.

 

Gościem specjalnym BLOG FORUM GDAŃSK będzie: Rebecca Blood – Pionerka blogowania, wpływowa innowatorka w obszarze mediów i społeczeństwa, autorka jednego z najpopularniejszych blogów na świecie – Rebecca’s Pocket.

 

Mamy nadzieję, iż zechcesz dołączyć do grona uczestników wydarzenia. Udział w konferencji jest bezpłatny. Miasto Gdańsk pokrywa wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem i udziałem w wydarzeniu. Wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja i pomyślne przejście procesu weryfikacji. Liczba miejsc jest niestety ograniczona, dlatego zachęcamy do szybkiej rejestracji. Do 3 października potwierdzimy Twój udział.

 

Możliwość rejestracji TUTAJ.

 

9 Responses to “BLOG FORUM GDAŃSK 2011”

  1. o, ja też ostatnio dostałam ale niestety… nie dam rady się zjawić. A szkoda, bo zapowiada się intrygująco.

  2. giffins Says:

    Bardzo ciekawa inicjatywa… żałuję tylko, że mieszkam na drugim końcu Polski 🙂

  3. bsz Says:

    Dla mnie to też za daleko, jestem ze śląska 😛 ale za miesiąc wybieram sie na katowickie targi ksiażki 😉

  4. finkaa Says:

    @Sylwia, giffins, bsz – ja też się nie zjawię właśnie przez ten dystans. Jestem z Wielkopolski. W ogóle mam wrażenie, że w moim rejonie mało się dzieje, jeśli chodzi o książki.

  5. Aneta Says:

    Kuszące, ale jak dla mnie to zbyt daleko…

  6. miqaisonfire Says:

    Dla mnie troszkę za daleko… gdyby to było w Katowicach, to czemu nie ? 🙂

  7. patrycja Says:

    Świetna sprawa, ja też nie będę, ale z chęcią przeczytałabym relacje z tego Forum.

  8. Agna Says:

    Gdańsk jest całkowicie poza moim zasięgiem, za daleko. Kiedyś jechałam pociągiem z Lublina nad morze i nawet moja cierpliwość traci cierpliwość. 😉

    Cieszą mnie takie spotkania, bo blogowanie to jakoś integralna część mojego życia. Mogę zapomnieć o blogu na 2-3 tygodnie, ale zawsze wracam.

  9. Ja będę. Nie mam bardzo daleko (3 h), ale szkoda, że blogerzy związani z książkami są tak słabo tam reprezentowani. Może data powinna być podawana wcześniej, to ludzie by sobie urlop załatwili na wyjazd? Albo zaoszczędzili na przelot zamiast pociągu?


Skomentuj

