poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

stosik no. 7 Wrzesień 16, 2011

Filed under: stosiki — finkaa @ 10:12 am

Stosik, który na dobre pożegna wakacje prezentuje się następująco:

Od góry:

„Sztuka pomagania” – Claudia Casanovas i Felisa Chalcoff – książka otrzymana od nakanapie.pl do recenzji.

„Obudzić szczęście” – Susan Wiggs – książka otrzymana od Szarikow w ramach naszej pokątnej wymiany. 🙂

„Fałszywa śmierć” – J. D. Robb i inne – książka otrzymana jako nagroda w lipcowej turze konkursu dla blogerów organizowanej przez Zbrodnię w bilbiotece.

„Bez śladu” – Harlan Coben – również książka od Szarikow.

„29 darów, które odmienią Twoje życie” – Cami Walker – książka otrzymana od Kanapy do recenzji.  Pisałam już o niej TUTAJ.

 

13 Responses to “stosik no. 7”

  1. cyrysia Says:

    Najbardziej ciekawa jest Cobena, choć reszta jest również interesująca. Życzę zatem miłego czytania.

  2. jestem ciekawa Susan Wiggs oraz wrażeń po J.D.Robb, z poza tym fajny stosik 🙂

  3. bsz Says:

    Nic z tego nie znam 😀 Ale i tak życzę Ci miłego czytania i szczęściara z Ciebie, tyle ksiażek Ci wpada gratis 🙂

  4. Oj ale Cobena to bym Ci bez wahania podkradła ;D Uważaj lepiej, bo wiesz kiedy nadejdę 😉

  5. finkaa Says:

    @ Cyrysiu, ja też jestem ciekawa. Mam za sobą tylko jedną książkę tego pana.
    @ Archer, dzięki.
    @ bsz, dzięki. Rzeczywiście, zawsze cieszę się z takich przesyłek jak diabli. 🙂
    @ Lena, jak sobie pomyślę, że masz mój adres po ostatniej naszej wymianie to rzeczywiście jest się czego bać. Schowam go tak, że nie znajdziesz, a na kawę zapraszam o każdej porze. 🙂

  6. Maya Says:

    Czekam na recenzję „Obudzić szczęście”, bo pamiętam jak pracowałam kiedyś w Empiku, jeden pan zamówił sobie 20 sztuk. Od tamtej pory jak natrafiam gdzieś na tę książkę przypomina mi się ta sytuacja i się zastanawiam czy panu udało się obudzić to szczęście ;).

  7. Bujaczek Says:

    Ja bym chciała przeczytać Obudzić szczęście 😉
    Miłego czytania 😉

  8. miqaisonfire Says:

    No cóż to za cudeńka 😀
    Najlepszy Coben 😀 Czytałam i polecam „Bez śladu” 🙂
    Z wielką przyjemnością przeczytałabym też Susan Wiggs.

  9. Nie martw się 😉 Z pewnością przyniosłabym coś w zamian żeby Cię nieco udobruchać i przy okazji uśpić Twoją czujność 😉

    • finkaa Says:

      @Lena, widzę, że w Wymienię/Sprzedam na Twoim blogu jest kilka pozycji, które mogłabyś wziąść ze sobą. Jak przeczytam i zdecyduję się oddać w dobre ręce to będę wiedzieć do kogo się zgłosić. 🙂

  10. giffins Says:

    Znam jedynie Cobena i oczywiście panią Roberts – choć akurat nie z tych książek 🙂 No cóż, życzę przyjemnej lektury…!


Skomentuj

