poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 6 Lipiec 29, 2011

Filed under: stosiki — finkaa @ 5:13 pm

Kilka książek, które znalazły miejsce na mojej półce w przeciągu ostatnich kilku tygodni.

 

Od góry widać:

„Niewinność zagubiona w deszczu” Eduardo Mendozy – książka, którą otrzymałam dziś od wydawnictwa Znak literanova.

„Kolory tamtego lata” Paul Richard Evans” – również od Znaku.  Bardzo przyjemna lektura na lato. Już jakiś czas temu pisałam o niej tutaj.

„Wampir z M – 3” Andrzej Pilipiuk – Pilipiuk to jeden z moich ulubionych pisarzy, dlatego bez zastanowieani wymieniłam się z Leną  wysyłając jej „Co widział pies i inne przygody”.

„Dzień dobry, Irene” Carole Nelson Douglas – ponoć kryminał i ponoć dobry. Wybrałam sobie u pana Kazimierza ze Zbrodni w Bibliotece za udział w czerwcowej edycji konkursu dla blogerów.

P.S. Mam też w domu dwa pierwsze tomy „Cukierni pod Amorem”. Niebawem pierwsza recenzja. Na zdjęciu jednak ich nie znajdziecie, bo postanowiłam, że będę fotografować tylko moje własności, a „Cukiernie” są pożyczone. 🙂

 

10 Responses to “Stosik no. 6”

  1. kasandra_85 Says:

    Gratuluję stosika!! Piękne i kuszące okazy udało Ci się upolować;)
    Pozdrawiam!!

  2. miqaisonfire Says:

    „Cukiernia pod Amorem” to chyba powieść pani Gutowskiej-Adamczyk, jeśli się nie mylę? Nie czytałam tych książek. Jej autorstwa mam za sobą tylko „Mariola, moje krople…” 🙂
    A co do stosiku to bardzo ładny 🙂 Mogę tylko pozazdrościć. I Pilipiuka muszę zdecydowanie nadrobić… eh!

    P.S. Do wzięcia udziału w konkursie bardzo zapraszam! 🙂

  3. finkaa Says:

    Dzięki dziewczyny! 🙂
    @Miqa, tak, masz rację. To jest Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk. Bardzo przyjemna książka. Przeczytałam zasady Twojego konkursu i stwierdzam, że nie mam pomysłu. Może z biegiem dni coś wymyślę. 🙂

  4. Ew. Says:

    twój stosik jest naprawdę ciekawy, a szczególnie pozycja trzecia od góry: „Wampir z M-3”. 😉 Ciekawa jestem Twojej opinii na temat tej książki, bo ostatnio zdania na jej temat są bardzo podzielone i zróżnicowane, a to raczej nie pomaga przy doborze pasującej do człowieka lektury. 😀
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ew.

  5. montgomerry Says:

    co tak u wszystkich widnieją „Kolory tamtego lata”? znowu promocja?
    Ale ładny, ładny stosik.
    Pozdrawiam

  6. Bujaczek Says:

    Marzą mi się Kolory tamtego lata 😉

    Miłego czytania 😉

  7. Maks Says:

    Gratuluję stosika, podczas ostatniej wizyty w bibliotece przez dobre kilka minut krążyłem między półkami z „Wampirem…” w ręce, jednakże ostatecznie odłożyłem go na półkę – nie pozostaje mi zatem nic innego jak czekać na recenzję! Okaże się, czy postąpiłem dobrze, czy też będę musiał naprawić swój błąd 😉


Skomentuj

