poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

One Lovely Blog Award Lipiec 22, 2011

Filed under: na marginesie — finkaa @ 6:39 pm

Witajcie!

Pare dni mnie nie było, a tu taka miła niespodzianka. Miqa i dm1994 zaprosiły mnie do zabawy One Lovely Blog Award. Jako, że jest to pierwsza zabawa, do której zostałam wciągnięta, bardzo się cieszę i bardzo Wam, dziewczyny, dziękuję.

Jest tylko jeden problem. Muszę się teraz podzielić z Wami 7 informacjami o mnie, a nie do końca wiem co mam napisać. Spróbujmy…

Mam na imię Asia.

Mieszkam w centralnej części Wielkopolski.

Uczę angielskiego.

Mieszkam z rodzicami, pudlem, papugą nimfą i żółwiem stepowym.

Jestem wyczulona na punkcie hałasu. Nie mogę się skupić przy najmniejszym szmerze.

Lubię spędzać czas w samotności, pod warunkiem, że mam kogoś bliskiego za ścianą.

Muszę wystrzegać się horrorów, thrillerów i kryminałów zarówno w formie filmu jak i książki. Źle je znoszę, boję się tygodniami, wszędzie palę światła i słyszę dziwne głosy. Ci, którzy śledzą mój blog wiedzą, że regularnie łamię to postanowienie, ale uwierzcie, że skutki są potworne. 🙂

OK, udało się. Teraz muszę zaproponować tą zabawę kolejnym szesnastu blogom i poinformować ich właścicieli o mojej propozycji.  Trochę nagnę tę regułę, przejrzę moje ulubione blogi i zaproponuję udział w zabawie wszystkim, którzy jeszcze tego nie zrobili. Zobaczymy ile mi wyjdzie. Zaznaczam, że pomijam wakacjowiczów, oraz tych, którzy już odmówili ze względu na to, że nie chcą dalej nominować.

Do zabawy zapraszam więc:

Agne

Archer

Bellatriks 

Cyrysię 

Lenalee

Maksa

Pabla

Patrycji

Blog słowem malowany

Tajemnicę

Mayę

Zosię

O proszę… Tym sposobem nikogo nie pominęłam. Miłej zabawy. 🙂

A tutaj zdjęcie do skopiowania na swoje blogi.

 

 

 

 

8 Responses to “One Lovely Blog Award”

  1. kasandra_85 Says:

    Ciekawostki oczywiście bardzo interesujące:). Też strachliwa ze mnie osóbka i po horrorach śpię przy zapalonym świetle:D. Co zrobić, tak już mam. Pozdrawiam!!

  2. miqaisonfire Says:

    Dziękuję za gratulacje i miłe słowa :D! Ja również się cieszę, że się dostałam 🙂 Pozdrawiam!!

  3. patrycja Says:

    Dziękuję 🙂 … Asiu 🙂

  4. Zosia Says:

    O to masz tak jak mój kumpel, on np. raz tylko podejrzewam oglądał horror i nigdy więcej się nie odważył. Oczywiście przyjmę i podzielę się moimi tajemnicami. Dzięki, zajrzyj do mnie, bo mam parę info do przekazania.

  5. finkaa Says:

    @Kasandro i Zosiu – niektórzy nic na to nie mogą poradzić. Powinni obchodzić horrory dużym łukiem, jednak ja jestem dowodem na to, że czasem po prostu się nie da. 🙂
    @Miqa, wytrwałości życzę, a na pewno wszystko się uda.
    @Patrycjo i Zosiu, cieszę się, że przyjęłaś zaproszenie.

  6. Bellatriks Says:

    Dziękuję za zaproszenie do zabawy, jest mi bardzo miło, ale jakiś czas temu brałam udział w podobnej akcji, więc teraz chętnie poczytam zwierzenia innych. Pozdrawiam serdecznie 8)

  7. Edmondoo Says:

    Bardzo fajny bloog, zamierzam zaglądać tutaj częściej. Pozdróffka :*


Skomentuj

