poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 5 Czerwiec 27, 2011

Filed under: stosiki — finkaa @ 7:05 pm

Moi drodzy,

ostatnio zapowiadałam przerwę w stosach, bo poczułam, że nie nadążam. Słowa dotrzymałam – po dwumiesięcznej przerwie prezentuję nowości na mojej półce.

„Pisarz, który nienawidził kobiet” – książkę otrzymałam od wydawnictwa ZNAK literanova.  Po przeczytaniu pierwszych stu stron stwierdzam, że książka jest fantastyczna i okropna za razem. Czytając recenzję dowiecie się co mam na myśli.

„Profesjonalizm w uczeniu. Jak osiągnąć sukces” – książkę otrzymałam od kanapy.  Poradnik niezwykle przydatny dla początkujących nauczycieli. Recenzja jeszcze w tym tygodniu.

„Zdrowe kierowanie klasą. Motywacja, komunikacja, dyscyplina” – książkę otrzymałam od kanapy. Poradnik dla nauczycieli z problemami wychowawczymi.

„Aby żadne dziecko nie pozostało w tyle. Edukacja w USA” – książkę otrzymałam od kanapy.  Jest to przewodnik po amerykańskim systemie oświaty, który może stanowić wzór do naśladowania nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych miejscach na świecie.

„Dziennik Bridget Jones” oraz „W pogoni za rozumem” – jestem zakochana w filmach i kiedy zobaczyłam, że te książki w Matrasie kosztują po 4.95 jedna, nie mogłam sobie odmówić.

„Świat według Narnii” – książkę otrzymałam od kanapy.  Jest to przewodnik po chrześcijańskiej symbolice zawartej w Dziejach Narnii C.S. Lewisa. Recenzja jest TUTAJ.

 

2 Responses to “Stosik no. 5”

  1. Bujaczek Says:

    Piękny stosik 😉

  2. miqaisonfire Says:

    Stos super 😀 Ja wlasnie zaczelam czytac Pisarza, ktro ynienawidzil kobiet.
    Pozdrawiam 🙂


Skomentuj

