poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

KONKURS – e-bookowe zniżki Czerwiec 22, 2011

Filed under: na marginesie — finkaa @ 5:45 pm

Moi drodzy,

w najbliższych dniach chciałabym z Wami porozmawiać na temat e-booków. Czy czytacie? Jeśli tak to jaki sprzęt Wam do tego służy? Jakie są zalety e-booków? Co sprawiło, że się do nich przekonaliście? Oczywiście, będzie mi również miło poznać zdania na „nie”. Dlaczego nie lubicie e-booków? I jak myślicie, czy e-booki wyprą kiedykolwiek tradycyjne książki?

Dla fanów e-booków mam pewną propozycję. Do Waszych wypowiedzi dołączcie proszę zwrot „Zgłaszam się”. Będzie to dla mnie znak, że chcecie wziąść udział w losowaniu pięciu piętnastoprocentowych zniżek na e-booki w serwisie nakanapie.pl. Zniżki te w formie kodów podam szczęśliwcom drogą mailową. Bardzo Was również proszę o poinformowanie na Waszych blogach o tej rozdawajce  wraz z podlinkowanym do tego posta zdjęciem.  Oczywiście, poinformować mogą wszyscy, bez względu na to czy chcą brać udział w losowaniu czy też nie :). Ogłoszenie wyników nastąpi w środę 6 lipca.

Osobiście nie lubię czytać e-booków ze względu na to, że nie dysponuję odpowiednim sprzętem – nie mam czytnika, a mój komputer to relikt przeszłości, który tak rzęzi, że po włączeniu już marzę żeby go wyłączyć.  Przeczytałam w życiu dosłownie kilka elektronicznych książek i myślę, że kiedy dorobię się już cichego sprzętu, nadrobię straty.

 

One Response to “KONKURS – e-bookowe zniżki”

  1. Bożena Says:

    Zgłaszam się …


Skomentuj

