poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

New York, New York Maj 30, 2011

Filed under: na marginesie — finkaa @ 11:58 am
Tags:

Miałam to napisać dopiero jutro, ale nie wytrzymałam… Chciałam Was zachęcić do zapoznania się ze swoistym przewodnikiem po literaturze poświęconej Nowemu Jorkowi, który stworzyłam za pozwoleniem i namową Długopisarki, oraz z pomocą Przemka, a który dostępny jest na kanapowym blogu.

Oto wstęp do mojego przewodnika:

Nowy Jork to miasto żyjące 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. Nic więc dziwnego, że nikt nie potrafi koło niego przejść obojętnie. Także my, Kanapowicze, lubimy (a może nawet kochamy) Nowy Jork. Myślę, że wielu z nas chciałoby choć na chwilę przenieść się do tego zaczarowanego świata rozrywki, mody i zróżnicowania kulturowego. Motywy naszej miłości do Nowego Jorku są przeróżne. Od ekskluzywnych zakupów, poprzez nocne życie, aż do Central Parku i cudownej mentalności Amerykanów. 

Jeśli macie ochotę na całość, zapraszam tutaj.

Pozdrawiam, finkaa

 

5 Responses to “New York, New York”

  1. Piękna panorama i wspaniałe podsumowanie tygodnia w Nowym Jorku!

  2. finkaa Says:

    Dzięki i zapraszam ponownie 🙂

  3. miqaisonfire Says:

    Finkaa musiałaś się trochę nad tym napracować 🙂 Ale efekt wg mnie jest piorunujący 🙂 Oczywiście zostawiam też tam komentarz. Pozdrawiam!

  4. Bellatriks Says:

    Dałaś, daliście czadu! 😀
    Gratuluję pomysłu i wykonania!

  5. finkaa Says:

    @miqa, Bellatriks – wielkie dzięki 🙂


Skomentuj

