poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Jak bardzo potrafisz nabrudzić? – konkurs Maj 21, 2011

Filed under: na marginesie — finkaa @ 11:36 am

Książki amerykańskiej pisarki Charlaine Harris sprzedały się na świecie w kilkunastu milionach egzemplarzy. To pierwsza autorka, której siedem książek równocześnie znalazło się na liście bestsellerów „New York Timesa”.

20 maja swoją premierę miała seria kryminalna Charlaine Harris, której bohaterką jest Lily Bard – sprzątaczka, wielbicielka siłowni i karate, która rozwiązuje zagadki kryminalne.

Z tej okazji wydawnictwo ZNAK postanowiło zorganizować nietypowy konkurs.

 

Jak bardzo potrafisz nabrudzić?

Masz bałagan? Zrób zdjęcie! My zrobimy porządek! Twój pokój będzie czysty jak łza!

Jeśli mieszkasz w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu lub Lublinie i nie lubisz sprzątać, mamy dla Ciebie idealną propozycję!

1. Sfotografuj swój bałagan.

2. Opowiedz o konkursie znajomym, którzy mają już dość tego, że w twoim pokoju nie widać podłogi spod sterty śmieci i że bezpieczniej jest przyjść do Ciebie z własnymi sztućcami.

3. Zdobądź jak najwięcej głosów.

4. Wygraj!

5. Rozsiądź się wygodnie, a nasza ekipa posprząta za Ciebie!

Aby wziąć udział w konkursie, należy zarejestrować się na stronie www.lilybard.pl .

 

3 Responses to “Jak bardzo potrafisz nabrudzić? – konkurs”

  1. miqaisonfire Says:

    No niestety moje Gliwice, nie zaliczają się do wymienionych miast 😀 Aczkolwiek pomysł na taki konkurs jest naprawdę oryginalny 😀
    Pozdrawiam!

  2. patrycja Says:

    Wrocław niby jest, ale ja się nie nadaję bo mam manię sprzątacza ;/ i nawet to lubię 😉

    • finkaa Says:

      Jejku, pozazdrościć. Mi do takiej manii bardzo daleko, a paradoksalnie lubię porządek. Rezultat jest taki, że często mam porządek, ale jestem wkurzona, że tyle czasu na sprzątaniu zmarnowałam, albo mam bałagan i się wkurzam, że nie chce mi się sprzątać.


Skomentuj

