poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 4 Kwiecień 27, 2011

Filed under: stosiki — finkaa @ 11:03 am

Kolejna dawka moich nowych nabytków. Myślę, że już ostatnia przed dłuższą przerwą, gdyż nieprzeczytane książki zaczynają piętrzyć się na mojej półce:

„Poezje rozproszone” – Donaty Dominik-Stawickiej – zbiór wierszy, trenów i przekładów autorki. Niestety, okładka niedostępna w internecie. Kupiłam ten tomik w małej księgarni w moim mieście.

„Ja, Ozzy” Ozzy Osbourna – autobiografia wokalisty Black Sabbath, którą dostałam na urodziny.

„Nie dla mięczaków” Moniki Szwai – jak głosi pierwsza strona tej króciutkiej książki „historia krótkiej wolności Piotra V.”. Nie wiem czego się spodziewać. Książkę dostałam od Zajączka, była dodawana do zakupów w Empiku z okazji Światowego Tygodnia Książki.

„Grzechotka Joanny Jodełki – kryminał osadzony w poznańskich realiach. Książkę wygrałam w konkursie organizowanym przez Tajemnicę.

„Wyrok” Mariusza Zielki – jak głosi hasło z okładki „pierwszy polski thriller finansowy”. Wygrałam go w konkursie nakanapie.

 

7 Responses to “Stosik no. 4”

  1. Autobiografie mam i nawet przeczytałam z grubsza 🙂 Bardzo przypadła mi ona do gustu 😉

  2. 2 pierwsze książki wydają się ciekawe, nie licząc tomiku wierszy;)

  3. finkaa Says:

    @ Lena, bardzo się ucieszyłam na tę autobiografię. Chciałam ją kupić już dawno tylko trochę mnie cena zniechęcała. Pewnie przeczytam ją w następnej kolejności.
    @ Magia, tomik na pewno jest też niesamowity. 🙂

  4. Finko, bo naprawdę warto jest się jej przyjrzeć 🙂 Po raz pierwszy spotkałam się z autobiografią, w której autor nie próbował się chociaż trochę wybielić ;))

  5. patrycja Says:

    Ten Ozzi też za mną chodzi:-) ha ha nawet się zrymowało:-)
    Poezję lubię czytać i ciekawi mnie Twoja opinia:-) o wszystkich z resztą 🙂

  6. archer81 Says:

    z miłą chęcią przeczytałabym Monikę Szwaję i Wyrok 🙂 pozdrawiam


Skomentuj

