poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 3 Kwiecień 17, 2011

Filed under: stosiki — finkaa @ 2:43 pm

…czyli kolejna dawka książek, w posiadanie których weszłam ostatnimi czasy:

  „Wywiady bez kitu” – zbiór wywiadów z polskimi i zagranicznymi artystami sceny alternatywnej. Niesamowita sprawa. Książkę dostałam do recenzji od mojej umiłowanej Kanapy 🙂

 „Dlaczego nie jestem ateistą” Marka Lipskiego – książka o tym, że wiara w Boga najzwyczajniej w świecie się opłaca. Wygrałam ją w konkursie organizowanym przez Kanapę.

„Musiałam odejść” Jean Sasson, Nadżwy Bin Laden i Omara Bin Laden – wspomnienia żony i syna Osamy o wspólnym życiu. Książkę otrzymałam  do recenzji od wydawnictwa Znak litera nova.

                                                                                                                                                                                            Na półce mam jeszcze jedną nowość, o której opowiem Wam przy następnej okazji. A okazja ta nadarzy się już niebawem, bo poczta niesie mi kolejne dwie wygrane. 🙂

 

4 Responses to “Stosik no. 3”

  1. Ło Ty to masz szczęście do tych wygranych, mi jeszcze się nic nie udało wygrać.
    Musiałam odejść również jest w mojej biblioteczce, zobaczymy jakie będziemy miały zdania na temat owej pozycji:)

  2. patrycja Says:

    Oj, mam smaka na tę pierwszą 🙂 ciekawam Twojej opinii 🙂

  3. finkaa Says:

    @Magia słowa pisanego – nie możesz się zniechęcać, a na pewno w końcu sie uda. „Musiałam odejść” będzie pewnie następna w kolejce. Porównamy zdania 🙂
    @Patrycja – już kończę, także niedługo moje zdanie będzie znane 🙂

  4. Maks Says:

    Czekam na recenzję „Wywiadów bez kitu”, bo od jakiegoś czasu mam na nie niesamowitą ochotę 😉 O ile mnie pamięć nie myli, są tam wywiady z mnóstwem zespołów których muzykę wręcz uwielbiam 😉


Skomentuj

