poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 2 Marzec 17, 2011

Filed under: stosiki — finkaa @ 10:37 pm

Tak się złożyło, że w ostatnich dniach stałam się szczęśliwą posiadaczką czterech nowych książek:

„Dzieci z Bullerbyn” Astrid Lindgren – książka, którą pokochałam w dzieciństwie, a którą znalazłam niedawno na półce jednej z moich uczennic. Zakupiona w księgarni KUMIKO, z wykorzystaniem bonu wygranego Nakanapie za recenzję tygodnia.

„Anna w Nowym Jorku” Gitty Daneshvari – książka, na okładce, której jest napisane Dla fanów Seksu w wielkim mieście i nie tylko!, więc wybacznie, ale musiałam ją mieć. Zakupiona u Weru, która robi wyprzedaż swoich książek, więc polecam.

„Księżniczki z Park Avenue” Plum Sykes – tytuł osadzony w Nowym Jorku zobowiązuje, więc po prostu musiałam ją mieć. Także zakupiona u Weru.

„Co widział pies i inne przygody” Malcolm Gladwell – książka, którą zaproponowało mi wydawnictwo Znak. Autor jest publicystą New Yorkera, także na pewno będę się przy niej dobrze bawić.

Mam jeszcze tyle tytułów, które jakimś cudem chciałabym zdobyć, że aż szkoda, że książki nie rosną na łąkach tak jak stokrotki, albo na parapetach tak jak storczyki.

 

3 Responses to “Stosik no. 2”

  1. archer Says:

    piękne książeczki, jestem ciekawa „Księżniczki z Park Avenue” 🙂 pozdrawiam cieplutko

  2. Bujaczek Says:

    Miłego czytania 😉


Skomentuj

