poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Kurt Cobain Luty 21, 2011

Filed under: na marginesie — finkaa @ 10:10 pm
Tags: ,

Właściwie miałam tego nie robić, ale po zastanowieniu doszłam do wniosku, że czemu nie…

 

 

Gdyby żył, wczoraj obchodziłby 44 urodziny.

 

Poniżej garść  dostępnych książkowych drogowskazów, które pozwolą nam go odnaleźć.

 

Charles R. Cross – Pod ciężarem nieba

 

Kurt Cobain – Dzienniki

 

Ian Halperin – Kto zabił Kurta Cobaina?

 

Ian Halper, Max Wallace – Miłość i śmierć. Morderstwo Kurta Cobaina

 

Everet True – Nirvana. Prawdziwa historia

 

Suzi Black – Nirvana

 

 

I`m not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
The day is done
But I`m having fun

I think I`m dumb
Or maybe just happy
Think I`m just happy


 

5 Responses to “Kurt Cobain”

  1. Bujaczek Says:

    Ciekawe czy mój znajomy wie o tych książkach. Czytać za bardzo nie lubi, ale w końcu to o jego idolu 😉

  2. Bellatriks Says:

    Jako nastolatka namiętnie słuchałam Nirvany, a na torbie obowiązkowo była zawieszka z nazwą zespołu. Dwie -trzy z powyższych książek czytałam, ale przyznam, że brakuje mi takiej dobrej, wyczerpującej lektury o Kurcie…

  3. jeden z moich ulubionych zespołów. pod ciezarem nieba polecam w 100%, swietnie napisana ksiazka.

  4. miqaisonfire Says:

    Taka z Ciebie fanka Curta! No proszę 🙂 To dowiedziałam się czegoś nowego o Tobie 🙂


Skomentuj

