poduszkowietz

"Niczego nie daje zapadanie się w marzenia i zapominanie o życiu." – Czyżby?…

Stosik no. 1 Luty 8, 2011

Filed under: stosiki — finkaa @ 8:29 pm

Dziś odwiedziłam dwa poznańskie antykwariaty. Zobaczcie sami co w nich znalazłam:

„Nie całkiem do pary” – Wendy Markham

Tracey, młoda dziewczyna z Manhattanu, postanawia znaleźć sobie zajęcie podczas nieobecności jej chłopaka. Przyglądając się w samotności swojemu życiu postanawia coś w nim odmienić… Czy uda jej się polubić nową kobietę, którą z pomocą przyjaciółem, w sobie odkrywa?

„Niania w Nowym Jorku” – Nicola Kraus & Emma McLaughlin

Nanna, opiekunka czteroletniego chłopca, jest obserwatorką rodzinnego piekła jakie swojemu synowi gotuje współczesna, zapracowana mama i romansujący tata.

„Wielki Gatsby” – F. Scott Fitzgerald

Chyba najbardziej znany amerykański romans wszechczasów. Po prostu trzeba go mieć.

„Dzieci Kalifornii” – Jacqueline Briskin

Książka opowiada historię pokolenia „dzieci kwiatów”.

„I love you, Poland” – Michael Jackson

Wspomnienia z wizyty Michaela w Polsce z 1996 roku. Książka warta kupna ze względu na oprawę graficzną.

Na pewno masa z tych książek doczeka się swojej recenzji na tym blogu. 🙂

 

9 Responses to “Stosik no. 1”

  1. Bujaczek Says:

    Zazdroszczę Niani w Nowym Jorku 😉

    Miłego czytania 😉

  2. Serdecznie gratuluję nowych nabytków 😉 Co prawda o większości z nich nawet nie słyszałam ale mimo to z wielką chęcią bym się w nimi bliżej zapoznała 😉 Udanej lektury

  3. archer Says:

    muszę przyznać że niezła kolekcja 🙂

  4. Maks Says:

    Czekam na recenzje, bo tak jak Lena większość z nich po raz pierwszy widzę na oczy 🙂
    p.s. Interesująca forma prezentacji „stosiku” 🙂

    • finkaa Says:

      Bujaczku, Leno, Archer – dzięki
      Maks – u mnie chyba nie będzie zbyt wielu prezentacji „stosików”, więc wolałam tego tak nie nazywać i zrobiłam takie coś. 🙂

  5. karus96 Says:

    Czytałam ‚Nie całkiem do pary’, i bardzo mi się podobała :D.
    ‚I love you, Poland’ stoi u mnie na półce, obowiązkowa część kolekcji fanki MJ’a, którą jestem 😀
    Pozdrawiam!

  6. łoooooł mega, zastanawiam się czy u mnie jest jakiś antykwariat, ile za wszystkie zdobycze zapłaciłaś? Jak wygląda w ogóle kupowanie książek z antykwariatu? Ja również dodaję. I dzięki za uznanie.:)

    • finkaa Says:

      Zosiu, zakupy w antykwariacie przypomninają zakupy w księgarni, z tym, że ceny nie wynoszą 30 – 40 zł, a 4 – 6 zł.
      Nie wiem ile płaciłam za całość, ale np. „Ptasiek” stan idealny – 8 zł., „Niania w Nowym Jorku” stan bardzo dobry – 6,50, „Nie całkiem do pary” stan idealny – 4 zł. Bajki stan bardzo dobry – 1,50, „Wielki Gatsby” stan dobry – 2,50. Komiksy po złotówce.
      Jeśli ktoś ma możliwość to zachęcam do jak najczęszczego odwiedzania takich sklepów.

  7. Agna Says:

    Anktykwariaty i tanie książki to ulga dla portfela. „Niania w Nowym Jorku” jest świetna, film do bani.

    Życzę udanej lektury.


Skomentuj

